A vállalkozók 90%-a elpocsékolja a legjobb emailjét, így ne tartozz közéjük…

Képzeld el mennyire király lenne, ha az emailjeidet a feliratkozók 70%-a megnyitná…

És mi van ha azt mondom, hogy már most van egy olyan leveled, amit nagy eséllyel ennyien nyitnak meg, te pedig ki sem használod igazán…

A vállalkozók 90%-a elpocsékolja a legjobb emailjét. Te is?

A feliratkozást vagy csali letöltést megköszönő üdvözlő emailnek van toronymagasan a legjobb megnyitási aránya.

(Ez kb már csak a vásárlást követő megerősítő email nyomja le, de erről a levélről majd máskor eszmefuttatok).

Ha most ránézel a fiókodban a saját üdvözlő emailedre, valószínűleg 70-80% fölötti értéket látsz. (Ha nem, akkor ott van valami gubanc, járj utána micsoda).

üdvözlő email riport

Az én új üdvözlő emailemnek például, 72%-os megnyitási aránya van, magasan az egyik legjobb (és még ezt is lehetne feljebb tornázni).

VÉGRE figyel rád a potenciális ügyfeled…és te lerázod annyival, hogy „köszi a feliratkozást”, itt a linked.

Az üdvözlő emailed a titkos fegyvered.

Használd hát okosan.

Már itt rengeteg lehetőséged van…

BÁRMIRE.

Kapcsolódj. Törődj. Eladj.

Szóval akkor mi kell az üdvözlő emailbe?

Mutatom:

Tuti tárgy mező.

Írj olyan tárgyat, ami kitűnik a tömegből.

Hogyan?

Csihold fel a kíváncsiságát.

Érd el, hogy izgatott legyen.

Írj előzetest, használj emojit és rövid (max 5-7 szavas) szöveget.

Spamtelenítés.

Az email egyik legrosszabb ellensége a spam és a promóciók mappa. A célod az, hogy minél gyakrabban az elődleges mappában landoljanak a leveleid. Ehhez a Gmail-nek (vagy bármelyik levelezőrendszernek) azt kell látnia, hogy fontos a leveled az olvasónak.

Több lehetőséged van:

  1. Ösztönözd válaszra: Kérd meg, hogy válaszoljon az emailedre egy egyszerű hello-val, vagy mondjuk az aktuális problémájával (a második azért nagyobb “feladat” én így az elsőt javaslom). Ha kapsz választ, te is válaszolj.
  2. Érd el, hogy elmentsen: Kérd meg, hogy mentsen el a címlistájába.
  3. Húzzon az elsődleges mappába: Kérd meg, ha véletlenül a promóciókban landoltál húzzon az elsődleges mappájába.

Személy szerint én az elsőt preferálom, mert ez jelez valódi interakciót az olvasóval (plusz azt is látod, mennyire elkötelezettek a feliratkozók 😉)

Előzetes.

Mondd el miért is érdemes a listádon maradnia, azaz mit nyer ezzel a hírlevéllel.

Fontos, hogy ez RÓLA szóljon, hogy NEKI miért jó, nem arról, hogy mi van a hírlevélben.

Meglepi.

Adhatsz valamilyen extra ajándékot, hogy A) lenyűgözd, B) növeld a megnyitási és kattintási arányt.

Ez lehet egy rövid leírás, csekklista, útmutató, sablon, bármi, ami hasznos az olvasónak.

Szegmentálás.

Szegmentálj link kattintással, hogy személyre szabottan tudj kommunikálni.

A legjobb, ha célok/vágyak alapján szegmentálsz, így már a kommunikációdban is tudsz ezekre reagálni.

Például, egy személyi edzőnél így szegmentálnék linkekkel:

Mi most a legfőbb célod a mozgással?

  1. Erősebb, izmosabb szeretnék lenni
  2. Fogyni szeretnék
  3. Leadnék pár kilót, miközben formálom az alakom
  4. Több energiát akarok a mindennapokban

Promóció.

Ha úgy érzed a közönséged vevő lehet rá, már itt is eladhatsz.

Hogyan? Mutasd meg hogyan dolgozhat veled, hogy elérje a célját.

(Ez akkor a leghatékonyabb, ha tényleg a célhoz tudsz ajánlati szolgáltatást, én ezért azt javaslom, hogy a szegmentálás után állíts be egy automata promó emailt, ami a szegmentálás alapján megadott problémára ajánlja a megoldást az ajánlatod formájában)

Válassz ezekből 2-4-et, építsd be és nézd meg hogyan teljesít az email. Tesztelj és variáld az adatok alapján.

Mutatom hogyan a következő pontban 😉

Mai akciópontok

Itt van lépésről lépésre hogyan csináld 🔧

  1. Döntsd el mi a célod az üdvözlő emaileddel: eladás vagy bizalomépítés.
  2. Ez alapján építsd fel a leveletA) Ha a cél a bizalomépítés 🤝
    • Spamtelenítés
    • Előzetes
    • Szegmentálás
      • ajándékba küldesz meglepit, ha kattint a szegmentálás linkre és ebben már a szegmentált ajánlatadás is tökéletesen belefér

    B) Ha a cél az eladás 💰

    • Spamtelenítés
    • Előzetes
    • Meglepi*
    • Promóció

*Ide azért tennék meglepit, hogy biztosan megnyissa a levelet, azt érezze, hogy már most nem várt értéket kapott és így nagyobb eséllyel vásároljon.

  1. Hozd létre az emailt, figyeld hogyan teljesít és finomhangold.

Ennyi.

Csak ennek a bevezetésével a piac TOP10%-ába ugrasz, mert itthon még mindig kevesen csinálják jól az email marketinget.

Gondolkozok egy workshopon, ahol megmutatom azt az üdvözlő email rendszert, amivel egyszerűen tudsz kapcsolódni, szegmentálni és eladni is az ügyfeleknek. Email sablonokkal, landing és köszönöm oldalakkal, meg csupa egyéb nyalánksággal, ami még ide hasznos.

Mit szólsz? Megcsináljam?

Ha igen, akkor dobj vissza válaszüzenetben az “EMAIL” szót, én pedig ráfekszek, hogy megvalósuljon. 😉

Jövő héten izgalmas témával jövök, mégpedig a mellőzhetetlen ajánlat 5 jellemzőjével, aminek semmi köze az árhoz vagy bónuszokhoz.

Addig is boldog marketinget 🎊

Ha készen állsz 3 módon tudok segíteni:

✌🏼 Kövess az Instagram oldalamon, ahol napi könnyen emészthető tanácsokkal és összefüggésekkel segítelek téged, hogy kitűnj a tömegből és mellőzhetetlen szakértő legyél a közönséged szemében.

🧠Tankolj fel marketing okosságokkalOkosítsd magad az online képzéseimmel, amikben nemcsak a taktikát de a mögöttes gondolkodást is megtanítom. Miért jó ez neked? Mert nemcsak tudod mit csinálsz, érted is, hogy miért csinálod.

🤯Szerezz AHA! felismeréseket: Ha szeretnéd, hogy a te üzeneteid is a “Hűha, ez nekem szól” érzést váltsák ki, akkor foglalj időpontot az AHA! Mentorálásra, ahol kifejezetten olyan áttörésekre fókuszálunk, amik után azt fogod gondolni, hogy basszus miért nem így gondoltam ezt át elsőre.

Tüzes 🔥 Tartalom

🔥 Forrósítsd fel az ügyfélszerzésed

Minden szerdán 5 percben átadok egy azonnal alkalmazható módszert, amivel feltüzelheted a marketinged.

No bullshit, semmi SPAM, csak színtiszta gyakorlati marketing, hogy mellőzhetetlen szakértő legyél a közönséged szemében.

Send this to a friend