[ingyen a tiéd]

Marketing GPS

Tedd irányba a marketinged, ezzel a 6 eszközzel.

A marketingben fontos a tisztánlátás. Ehhez pedig irányok kellenek. Célok, stratégia, költségvetés és így tovább. Ebben a csomagban ezeket és még extra segítséget is találsz, hogy tisztán lásd a marketinged irányait.

Marketing GPS csomag

Mit kapsz a csomagban?

A kurzus mellé most extra bónuszokat is kapsz. Ugyanaz az ár, 2x annyi érték.

SMART célok munkafüzet

SMART célok munkafüzet

A célokat kitűző marketingesek 376%-kal nagyobb eséllyel lesz siekres. Jól definiált marketing célok nélkül nem fogod tudni, hogy van-e értelme a marketingbe fektetett munkádnak. Ezzel a munkafüzettel reális, motiváló és mérhető marketing és üzleti célokat tűzhetsz ki.

marketing stratégia munkafüzet

Marketing stratégia munkafüzet

Könnyű elveszni a marketing csatornák, hirdetési felületek és lehetséges aktivitások útvesztőjében. Ezzel a munkafüzettel ehhez a labirintushoz készítettem egy útmutatót, sorvezetőt. A sablon végigvezet a marketing stratégia létfontosságú elemein és segít meghatározni azokat. Öntsd struktúrált, gyakorlati formába a marketing stratégiádat.

marketing stratégia hibák

15 marketing stratégia hiba + megoldás

Ha a stratégiád hibás szinte biztos a hatástalan marketinged. Csekkold le, hogy nálad minden rendben van-e. Már csak pár hiba is elég, hogy elbukj egy csomó ügyfelet. Töltsd le a csekklistát és már ott is a zsebedben az összes hiba + megoldás.

havi-riport-sablon

Havi riport sablon

Könnyű elveszni a számok, metrikák és KPI-ok útvesztőjében. Ezzel a sablonnal ehhez a labirintushoz készítettem egy sorvezetőt. A sablon segít nyomon követni a legfontosabb weboldal metrikáidat, és választ kaphatsz a legfontosabb kérdéseid, például hogyan alakul a konverziód hónapról hónapra? Mennyibe kerül megszerezni egy ügyfelet? Ezeket pontosan követheted a sablon segítségével.

költségvetés tervező sablon

Költségvetés tervező sablon

Előfordult már, hogy a hónap végén értetlenül vakartad a fejed, miközben azt kérdezted magadtól: „Mire is költöttem pénzt?” Veled vagyok. Ezzel a sablonnal viszont könnyen nyomon követheted az összes marketing kiadásod: mennyit költesz havonta, negyedévente és éves szinten egy-egy aktivitásra vagy éppen csatornára.

webforgalom növelő technikák

17 Webforgalom növelő technika

Több minőségi látogató = több vevő. Szerezz stabilan növekvő weboldal látogatottságot hirdetések nélkül, ezzel a 17 technikával. Ezeket alkalmaztam én is, hogy 0-ról 26 673 látogatót szerezzek, 1,5 év alatt hirdetések nélkül, főállás mellett. Minden technikánál lépésről lépésre megmutatom, hogyan tudod megvalósítani a gyakorlatban.

Varga Daniella organikus marketing szakértő

Varga Daniella | Modern Marketing Blog alapító

Szia, Daniella vagyok, online marketing szakértő és a Modern Marketing blog alapítója. Több mint 8 éve dolgozok online marketing területen és 4 éve alapítottam ezt a blogot, amit mára több, mint 100 000-en olvastak.

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan adj értéket minél több embereknek és juttasd el a megoldást a problémához. Az elmélet helyett a gyakorlati tudásban hiszek, így az oktatóanyagaim is erre épülnek: gyorsan sok gyakorlati infót adnak át, egyszerűen és érthetően.