Home           Blog          Rólam

marketing eszközök

Ezekkel a marketing eszközökkel turbózd fel a marketinged

Szerző: | jún 24, 2020 | marketing

Ma már nem nagyon találsz olyan feladatot, amire ne lenne egy eszköz vagy alkalmazás. Nincs ez másképp az online marketingben sem. A cikkben összeszedtem azokat az online marketing eszközöket, amik segítenek hatékonyabbá, pontosabbá vagy egyszerűbbé tenni a marketing folyamatokat.

Ezek azok az eszközök, amiket én is használok a mindennapi munka során, hogy gyorsabban és könnyebben valósítsam meg a marketing stratégiát.

Mik a marketing eszközök?

Marketing eszköz alatt minden olyan webes vagy mobil, letölthető vagy felhő alapú alkalmazást értünk, ami valamilyen marketing vagy ahhoz kapcsolódó folyamatot rövidít le, automatizál vagy helyettesít.

A marketing eszközök és automatizáció népszerűsége az elmúlt 10 évben robbanásszerűen nőtt, 2010 óta 5,233%- al nőtt az elérhető online marketing eszközök száma.

marketing eszközök evolúciója

Miért használj a marketing eszközöket?

A marketing eszközök segítségével hatékonyabban érheted el a kitűzött célokat. 

A megfelelő marketing eszköztár kialakításával elérheted ezek egyikét vagy mindegyiket: 

  • Látogatószerzés
  • Látogatók vásárlóvá konvertálása
  • Vásárlók megtartása
  • Mérés és optimalizálás

marketing eszközök előnye

Online marketing eszközök

Weboldal készítő eszközök

Az online marketing alapja az online megjelenés, amihez legtöbbször weboldal is társul. Attól függően, hogy mennyire komplex oldalra van szükség, több eszköz is a segítségedre lehet.

WordPress

wordpress marketing eszköz

Forrás

Az egyik legismertebb és talán legnépszerűbb CMS rendszer. Nagyon flexibilis és személyre szabható, cserébe nem a legegyszerűbb elindulni vele. 

Két verziója van, a wordpress.com, ami egyszerűbb blogokhoz tökéletes, és a wordpress.org, amivel már komplex weboldalakat és webshopokat is ki lehet alakítani.

Ár: a wordpress.org ingyenes, a wordpress.com havi $4-$24.92

Mikor válaszd?

Ha komplex weboldalt vagy webshopot szeretnél, ahol minden apró részletet személyre szabhatsz. 

Én tartalommarketinghez is ezt a platformot választottam és ajánlom is, mert nagy mozgásteret ad a különböző lead generálási eszközöknek és az optimalizálásnak.

Squarespace 

sqarespace

Forrás

Egy klasszikus drag&drop weboldal készítő, ahol modulokból tudod összerakni a weboldaladat.

Mikor válaszd?

Ha gyorsan szükséged van egy egyszerű sales landing oldalra, vagy csak tesztelni szeretnél valamit, akkor ez az eszköz pontosan elég lesz. 

Ár: havi $12-$40

Én ezzel a kettővel bőven elvagyok általában, de ha érdekel még több weboldal készítő is, akkor ezt a cikket ajánlom:

How to Choose the Best Website Builder in 2020 (Compared)

Lead generálás

Itt azokat a marketing eszközöket gyűjtöttem össze, amik segítenek a leadek megszerzésében, legyen az email feliratkozás, lead mágnes letöltése vagy ügyfélszerzés.

Hellobar

Hellobar marketing eszközök

Forrás

A Hellobar segítségével egyszerű felugró, vagy beúszó ablakokat tudsz beépíteni az oldaladba. 

Mikor válaszd?

Ha egyszerű popup-okat szeretnél, és nem akarsz költeni a hellobar teljesen jó megoldás. Könnyen használható, kb 5 perc alatt létre lehet hozni vele egy popup-ot, és már mehet is az email cím gyűjtés.

Ár: Ingyenes – $99

Leadformly

Leadformly

Forrás

A Leadformly nem egy modal eszköz, hanem a segítségével több lépéses lead form-okat hozhatsz létre. Az unalmas kapcsolat űrlapokat interaktív és érdekes folyamattá változtathatod vele.

Mikor válaszd?

Ha a weboldalad segítségével szeretnél ügyfeleket szerezni és egy jól tesztelhető és figyelemfelkeltő lead form-ot szeretnél. A Leadformly-val ki tudod váltani a kapcsolat oldal általános űrlapját, vagy az email-en keresztüli megkeresést.

Egyik nagy előnye, hogy már itt feltehetsz olyan kérdéseket, ami segít a szegmentálásban (pl. igényelt szolgáltatás, büdzsé nagysága, stb), anélkül, hogy egy rémisztően óriás form-ot nyomnál a látogató elé.

A Leadformly olyan finom megoldásokkal segít optimalizálni a leadszerzést mint a folyamatjelző sáv, a feltételes logika vagy megnyerő vizuális megjelenítés. Nagyjából bármivel integrálható Zapier segítségével, így a CRM rendszereddel vagy email klienseddel is össze tudod kötni. Így a teljes lead menedzsment folyamatot automatizálhatod. 

A beépített analitika pedig segít szegmentálni a leadeket, és megérteni, hogy melyik form konvertál jobban.

Az árazás lead alapú, így attól függően fizetsz, hogy havonta hány leadet szerzel a Leadformly-n keresztül.

Ár: havi $37-tól

Optinmonster

Optinmoster lead generálás marketing eszközök

Forrás

Sok popup eszközt teszteltem mire megtaláltam az Optinmonstert. Felugró, beúszó, szövegközi, és még ezer más féle ablakot tudsz vele létrehozni. Lead generáláshoz, blogoláshoz kötelező eszköz.

Mikor válaszd?

Ha felugró, beúszó vagy szövegközti modalt szeretnél, ami egyszerűen és gyorsan szerkeszthető. Intuitív szerkesztői felülete van, számtalan könnyen személyre szabható sablon közül választhatsz, nagyon jól integrálható bármilyen CMS-be és össze köthető kb bármilyen eszközzel.

Ára: havi $9-$49 (éves előfizetéssel)

További lehetőségek ebben a cikkben:

35+ Lead Generation Tools To Boost Your Results In 2020

Email marketing eszközök

Az email marketing még mindig az online marketing eszközök egyik leghatékonyabb eleme. Egy jó email marketing kampány segítségével a feliratkozót vásárlóvá konvertálhatod, vagy éppen visszacsábíthatod a távozó ügyfeleket. 

Ehhez a tevékenységhez én ezeket a marketing eszközöket használom.

ActiveCampaign

ActiveCampaign email marketing eszközök

Forrás

Szintén sok keresés és teszt után döntöttem mellette, mint email marketing eszköz.

Bár én jelenleg csak email marketingre használom, ennél sokkal többet tud: komplex marketing automatizációs rendszer alapfokú CRM-mel. 

Mikor válaszd?

Ha szeretnél komolyan marketing folyamatokat automatizálni. Ha valóban értesz hozzá kivételesen személyes és valós-idejű érdeklődésen alapuló kommunikációt valósíthatsz meg vele, emailben, SMS-ben és még számos felületen.

Szofisztikált módon gyűjthetsz – GDPR-kompatibilis – személyes adatokat, ami alapján perszonalizált, viselkedés alapú kommunikációt folytathatsz vele.

Nagyon komoly eszköz, csak győzd kihasználni a benne rejlő potenciált.

Ár: havi $9 – $500

Getresponse

email marketing eszközök getresponse

Forrás

A Mailchimp-hez hasonló funkciókkal rendelkezik, a fő profiljuk a email marketing kampányok kezelése.

Mikor válaszd?

Mailchimp helyett tökéletes szerintem, ha nem szeretnél olyan komplex eszközt mint az ActiveCampaign. Egyszerűen és gyorsan lehet vele hírlevelet kiküldeni, szépen nyomon követi a legfontosabb email KPI-okat. 

Alap automatizációkat is simán csinálhatsz már a legolcsóbb csomagokkal is. Ami kifejezetten hasznos benne, az a landing page builder, amivel gyorsan hozhatsz létre egyszerű de szép landing oldalakat.

Mellettük szól még a segítőkész és gyors ügyfélszolgálat, chaten keresztül kb. pár órán belül el lehet intézni bármit.

És majd elfelejtettem, a felületük magyarul is elérhető. Az ár a feliratkozók számától függően változik.

Ár: havi $10.50 – $600

MixMax

mixmax

Forrás

A MixMax szintén egy email marketing eszköz, amivel tömeges emaileket küldhetsz, automatizálhatsz és nyomon követhetsz emaileket. A különlegessége, hogy be tudod építeni más levelezőbe (pl Gmail), így egy helyen kezelheted az emailjeidet.

Mikor használd?

Ha sok egyforma email-t küldesz a fiókodból, (pl. Üdvözlő emailek, hideg megkeresések) akkor mindenképp érdemes kipróbálni. A template-k használatával gyorsan küldhetsz ki perszonalizált emailt tömegesen. 

Szintén hasznos funkciója az email nyomon követés, amivel láthatod ki az aki megnyitotta az email-t, vagy éppen kattintott egy linkre. Kérdőíveket küldhetsz ki, automatikus válaszokat állíthatsz be, időzítheted az emaileket, és még ezer más dolgot csinálhatsz.

Ár: havi $9 – $65

Really good emails

really good emails

Tulajdonképpen nem eszköz, hanem egy gyűjtő oldal. Mégpedig a nagyon jó emailek gyűjtőoldala, ahogy a neve is mutatja.

Mikor használd?

Ha kell egy kis inspiráció a következő email kampányodhoz, akkor ez az oldal biztos ad egy két ötletet. Pinterest szerűen megjelenítve, egy válogatott email csokor segít, hogy hatékony kampányt készíts. Érdemes szétnézni.

Ár: Ingyenes

Szövegírás

Szövegírás nélkül nincs marketing. Legyen szó landing oldalról, email-ről, blog posztról vagy hirdetésről, ha minden marketing tevékenységben jelen van.

Épp ezért fontos, hogy hatékonyan, könnyen fogyasztható szövegeket írj. Ebben segítenek ezek a marketing eszközök.

Hemingway Editor

hemingway editor marketing eszközök

Forrás

A Hemingway Editor az egyik leghasznosabb eszköz, ha blog posztokat írsz. Angol nyelven kifejezetten zseniális, de magyarul is vannak jól használható funkciói.

Hogyan használd?

Ha blog posztot írsz fontos, hogy az könnyen fogyasztható legyen. A Hemingway Editor segít leegyszerűsíteni a szöveget, kigyomlálni a felesleges összetett mondatokat. A végén kapsz egy értékelést, amiből megtudod, hogy a szöveged megértéséhez hányadik osztályos szövegértési tudás kell. 

Ha csak nem jogi szöveget írsz, érdemes az általános iskolai szintre lőni.

Ára: ingyenes 

Grammarly

grammarly

Forrás

Mire használd?

Ha a munkád része, hogy angol nyelven kommunikálj, akkor ez az eszköz lesz a legjobb barátod.

Ellenőrzi a helyesírást, szavakat javasol hogy váltazatosabb legyen a megfogalmazás, figyeli a plagizálást.

Azt is be tudod állítani, hogy milyen hatást szeretnél elérni a szöveggel és a platform jelzi, hogy elérted-e a kívánt hangnemet.

Beépíthető a legtöbb email fiókba, google docs-ba, word-be, de ellenőriz közösségi médián is. 

A használatával kb nullára csökkenthető a helyesírási hiba az angol szövegeidben.

Az ingyenes verzió is nagyon hasznos, de a pro verzió többszörösen visszahozza az árát. (Érdemes megvárni a vásárlással a black friday-t vagy az év végét, és akkor sokszor féláron meg lehet venni).

Ára: ingyenes – havi $29.9

SEO eszközök

Ubersuggest

seo marketing eszközök ubersuggest

Forrás

Egyik legjobb belépő SEO eszköz. A funkciótára nagyon hasonló a nagy nevű SEO eszközökéhez: kulcsszó tervező, url elemzés, backlink térkép, SERP adatok és még sok más hasznos.

Mikor válaszd?

Ha most kezdesz elmélyülni a SEO és tartalommarketing világában, akkor én ezt az eszközt ajánlom. Szinte minden alap SEO funkciót tartalmaz, és egy nagyon felhasználóbarát felületen jeleníti meg, ami segít gyorsan átlátni a SEO alapokat.

Emelette az ára is jóval barátibb mint a versenytársaknak.

Ár: havi $29 – $99

Ubersuggest Chrome bővítmény

https://lh3.googleusercontent.com/w51jgJCmOqwlarIgb3dcQEf5gR4N7kYjdXULk_fdgCOMqbDyh08FCA1ICN0-eWJ7CqvL4l1_=w640-h400-e365

https://lh3.googleusercontent.com/w51jgJCmOqwlarIgb3dcQEf5gR4N7kYjdXULk_fdgCOMqbDyh08FCA1ICN0-eWJ7CqvL4l1_=w640-h400-e365

Egy még nagyon új eszköz, ami pár hete van a piacon. Valójában egy Chrome bővítmény, amit telepítve a Google keresőben, a keresési találatokkal kapcsolatban látsz olyan SEO adatokat, mint a keresési mennyiség, domain autoritás, kapcsolódó kulcsszavak, stb.

Mikor használd?

Nagyon jól működik tartalom stratégia készítésekor, új kulcsszavak kiválasztásakor, vagy éppen az adott kulcsszó vizsgálatánál.

Csak írd be a kulcsszót a keresőbe, és már látod is, hogy mennyien keresnek rá az adott országban, mik a kapcsolódó keresések, hány linkje van a találatoknak vagy éppen mekkora az oldalak autoritása. 

A legszebb az egészben, hogy a legtöbb hasonló eszközzel ellentétben magyar kulcsszavakra is működik.

Ár: Ingyenes

Ahrefs

ahrefs

Forrás

Az egyik leggyakrabban ajánlott SEO eszköz. Ő már inkább a profik választása, elképesztő funkciótárral és adatbázissal.

Mikor válasz?

Ha komolyan szeretnél SEO-val foglalkozni, és nemzetközi szinten versenybe szállni, akkor érdemes egy komolyabb SEO eszközt is segítségül hívni. 

Tartalom stratégiát szuperül lehet vele összeállítani, könnyű vele a versenytársak teljesítményét nyomon követni, a backlink szerzéshez pedig kifejezetten elengedhetetlen. 

Ár: havi $99 – $999

Exploding topics

exploding topics

Forrás

A Google Trends-hez hasonló, de mégis sokkal többet nyújtó eszköz. Az Exploding Topics segít megtalálni az új, népszerű kulcsszavakat.

Mikor használd?

Ha tartalom stratégiát készítesz, és szeretnéd megtalálni a feltörekvő témaköröket, mielőtt még elindulna értük a verseny. 

Az előnye a Google Trend-del szemben, hogy nem kell egyesével próbálgatni a kulcsszavakat, hanem témakörök alapján, egyszerre több kulcsszót is megnézhetsz.

Egyelőre csak angol nyelven működik, de ott nagyon jól. 

Design eszközök

A legtöbb marketing tevékenység során szükség van vizuális anyagokra, amit gyakran nekünk kell előállítani. A Modern Marketing blogra is én készítem a képanyagokat, és nem vagyok hivatásos designer.

Van néhány eszköz, amivel könnyen minőségi kép és videóanyagokat lehet készíteni, nézzük mik azok.

Canva

marketing eszközök canva

Forrás

Az egyik legnépszerűbb online képszerkesztő. Szinte mindent meg tudsz vele csinálni, ami egy egyszerű designhoz kell.

Mikor használd?

Ha gyorsan, egyszerű képekre van szükséged, mint például facebook hirdetés kép, vagy blog poszt borítókép, akkor a Canva tökéletes eszköz. Amellett, hogy szuper egyszerű használni, a számtalan template segítségével még a design megoldást is a kezed alá teszik.

Nekem személy szerint bőven elég az ingyenes fiók.

Ára: Ingyenes – havi $12.95

Figma

figma

Forrás

Egy fokkal komplexebb eszköz mint a Canva, de cserébe többet is tud. Eredetileg designereknek készült UX designhoz, de én szeretem grafikák készítéséhez is használni.

Mikor használd?

Ha komplexebb grafikára van szükséged, akkor mindenképp érdemes kipróbálni.

Könnyen tudsz vele a brand színeknek megfelelő illusztrációkat készíteni, ami olyan mintha profi grafikus kezéből származna. Persze szükséged lesz hozzá szerkeszthető illusztrációkra, mondjuk az Envato Elements-ről, de onnantól a határ a csillagos ég.

Szerintem sokkal könnyebb vele bánni mint az Adobe termékekkel, viszont minőségben a késztermékek majdnem egyformák. Főleg ha nem vagy designer.

Ráadásul mivel termékfejlesztő csapatoknak készült, a közös munka elképesztően egyszerű vele.

Szintén bőven elég az ingyenes verzió.

Ár: Ingyenes –  havi $45

Photoscape X

photoscape

Forrás

Ez egy desktop képszerkesztő, de így is az egyik kedvencem. Nagyon erős szerkesztője van. Kollázst készíthetsz vele vagy éppen vízfesték hatású képet két kattintással.

Mikor használd?

Ha fényképeket szeretnél effektekkel ellátni ez az egyik leggyorsabb módja. Kollázst szintén 5 perc alatt lehet összedobni vele. 

Én ezzel szoktam méretre vágni képeket, mert nagyon felhasználóbarát a szerkesztője, emellett az alap funkciók mellett pl kör alakú kivágást is 2 perc alatt lehet vele csinálni. 

Szintén bőven elég az ingyenes verzió

Ára: ingyenes

Pngyu

pngyu

Forrás

A gyors weboldal ma már alap elvárás. A gyorsaság legnagyobb ellensége pedig a nagy képméret. A png képek méretének optimalizálásában a Pngyu nagyjából verhetetlen.

Mikor használd?

Egyszerűen csak húzd oda a képeidet a felületre, és pár másodperc múlva már kész is vannak  az optimalizált verziók, képminőség romlás nélkül.

Ára: ingyenes

unDraw.co

undraw

Forrás

A flat design és illusztrációk most fénykorukat élik, szinte minden modern oldalon ezt lehet látni. Az unDraw.co-n ilyen szerkeszthető illusztrációkat találsz, teljesen ingyen.

Mikor használd?

Ha illusztrrációkra van szükséged, amiket szeretnél személyre is szabni, akkor érdemes kipróblni. Csak menj fel az oldalra, és a kereső szó alapján böngészhetsz a designok között. 

Figmával nagyon jó lehet szerkeszteni a letöltött képeket.

Ára: ingyenes

Képrögzítés

Az illusztrációk mellett a másik leggyakrabban használt képi eszköz a képernyő fotók és videók. Legyen szó egy eszközt bemutató blog posztról, vagy egy termék demóról, jó minőségű képernyő fotó gyakran kell.

CloudApp

cloudapp

Forrás

Az egyik kedvenc eszközöm, szerintem minden nap használom. Képernyő fotókat, videókat, gif-eket készíthetsz vele, amikhez megjegyzéseket adhatsz.

Mikor használd?

Blog posztokhoz elengedhetetlen, ha képernyő fotóra van szükség. Nagyon könnyű megjegyzéseket adni a fotókhoz, így például akkor is nagyon jól jön, ha egy support csapatnak próbálod elmagyarázni a hibát egy termékkel kapcsolatban. 

Termék videókat készíthetsz vele. Gif-eket csinálhatsz hirdetésekhez.

Es az egyik kedvenc funkcióm, hogy a képernyőfotót azonnal meg tudod osztani link formátumban, így még csak helyet sem foglal a gépen vagy bármilyen más tárhelyen.

Szintén elég az ingyenes verzió.

Ára: ingyenes

Quicktime

quicktime

Forrás

Mikor használd?

Ha hosszabb képernyő felvétere van szükséged, amit meg is kell vágni, akkor inkább a Quicktime-ot ajánlom. 

Sokat használom még az audio recorder-t, ami célcsoport interjúk során elengedhetetlen. Egyszerűen felveszem az interjút, és nem kell a jegyzeteléssel bíbelődni.

Bár Apple termék, Windows-ra is telepíthető.

Ára: ingyenes

Analitikai eszközök

Google Analytics

google analytics

Forrás

Talán a legismertebb analitikai eszköz, nem igazán kell bemutatni.

Mikor használd?

Az Analytics alap kell, hogy legyen, még akkor is ha kezdetben nem tudod kihasználni a lehetőségeit. Legyen mindenképp bekötve az oldalba, hogy gyűjtse az adatokat már a kezdetektől. 

Alap KPI-okat, mint a látogatók száma, az oldalon eltöltött idő vagy a bounce rate már az elején érdemes figyelni.

Állíts be konverziós célokat, majd ezekből visszafejtheted melyik csatorna hozza a legtöbb konverziót

Nézd meg melyik weboldal vagy blog poszt a legnépszerűbb, és építsd be a tanultakat a tartalom stratégiádba.

Ára: ingyenes

Google Search Console

google search console

Forrás

A Google Search Console megmutatja, hogyan látja a Google a weboldalad.

Hogyan használd?

Az Analyticshez hasonlóan egy nagyon sokoldalú eszköz, főleg SEO szakemberek kezében, de nem SEO szakemberként is sokat megtudhatsz a használatával.

Ha SEO alapú tartalom marketinget csinálsz, akkor mindenképp érdemes használni. 

Kövesd nyomon a megcélzott kulcsszavakat, helyezés, kattintás és CTR szempontból. A Search Console abban is segít, hogy megtaláld milyen kulcsszavakra érdemes új tartalmat készíteni, vagy egy meglévőt optimalizálni. 

Ára: ingyenes

Google Tag Manager

Image 2020-06-16 at 9.22.16 AM.png

 

A Google Tag Manager egy platform, ami jelentősen leegyszerűsíti a kódok weboldalhoz történő hozzáadását és szerkesztését, így azok programozói segítség nélkül kezelhetők.

Hogyan használd?

Elsőre elég ijesztőnek tűnhet a felület és maga a használat is, de megéri rászánni az időt és megtanulni az alapokat.

Az elsődleges funkciója, hogy bármilyen külső eszközt csatlakoztatni tudsz a weboldaladhoz, anélkül, hogy a különböző pixelek (extra kódok) lelassítanák az oldaladat.

Egy másik nagyon hasznos funkciója az event-ek létrehozása, amivel olyan eseményeket is mérhetsz a weboldaladon, mint a gombok vagy menü elemek kattintása, vagy hogy pontosan meddig görgetnek le az oldaladon.

Ára: ingyenes

Hotjar

hotjar

Forrás

A Hotjar, valójában több eszköz egy platformon, ami arról ad képet, milyen felhasználói élményt nyújt a weboldal.

Hogyan használd?

A Hotjar az egyik a legjobb eszköz ha most kezdesz ismerkedni az analitikával. 

Mindegyik funkciója remekül használható. 

A hőtérképek megmutatják hova kattintanak a látogatók, vagyis hova érdemes gombokat, képeket helyezni. A scroll map segít optimalizálni az oldal hosszát.

A funnel-ek segítségével megtudhatod, melyik konverziós lépésnél morzsolódnak le a legtöbben. Ha ezt még a felvételekkel megspékeled, azt is kiderítheted miért nem lépnek tovább az emberek.

A poll és survey funkciókkal közvetlenül a weboldalon kérhetsz visszajelzést a látogatóktól: miért nem vásároltak, mit gondolnak az oldalról, miről olvasnának szívesen a blogon.

Az ingyenes verzióban vannak korlátozások, de még így is elég.

Ára: ingyenes

Projekt menedzsment

A projekt menedzsment szerves része a marketingnek, hiszen ahhoz, hogy elérd a célokat meg kell tervezned az aktivitásokat és nyomon kell követned, hol járnak az egyes feladatok.

Asana

asana

Forrás

Egy felhasználóbarát, csodaszép felülettel rendelkező projektmenedzsment eszköz, amivel a komplexebb feladatokat is könnyen kezelheted.

Mikor használd?

Ha a todo lista nem elég, mert kezdenek egyre kacifántosabbá válni a feladatok akkor érdemes egy pm eszközre váltani.

Az Asanával gyorsan és könnyen tervezheted a feladatokat, amikhez rendelhetsz felelőst, határidőt, mellékletet és persze további alfeladatokat, és minden alfeladathoz még több alfeladatot, egészen a végtelenségig.

Amit kifejezetten szeretek az Asanában az a naptár nézet, ahol egyben látom, milyen és mennyi feladatot terveztem be az adott hétre / hónapra, aminek köszönhetően jelentősen javult az időmenedzsmentem.

A fizetett csomagokban ettől még több minden érhető el, mint pl a roadmap, mérföldkövek, vagy a kapcsolódó feladatok.

Ára: ingyenes – havi €24.99/fő

Hygger.io

Hygger

Forrás

Ha idővonalon is szeretném látni az előttem álló feladatokat, akkor a Hygger-hez fordulok.

Mikor használd?

Alapvetően ez is egy projekt menedzsment eszköz, de én személy szerint annyira belaktam már az Asanát, hogy nem akartam kiköltözni belőle. Sajnos a timeline funkciója viszont drága, így maradt a két eszközös megoldás.

A Hygger egy gyorsan szerkeszthető és könnyen átlátható roadmap felületet ad, amivel 3-6-12 hónapra is könnyen lehet tervezni.

Ára: ingyenes – havi $18

Timork

timork

Forrás

A Timork inkább időmenedzsment eszköz, de mindenképp szerettem volna megemlíteni. 

Mikor használd?

Ha gondod van az időmenedzsmenttel, hajlamos vagy beleveszni a részletekbe, vagy éppen kell az extra struktúra a napodba, akkor mindenképp érdemes kipróbálni.

A pomodoro módszer az alapja, azzal a csavarral, hogy te magad állítod be mennyi időt szánsz az egyes feladatokra.

Nekem sokat segít, ha szétszórtabb vagy demotivált vagyok, mert ad egy keretrendszert amiben dolgozok. 

Ára: ingyenes – $9.99

Összefoglalás

Az online marketing eszközök megfelelő használata robbanásszerűen előremozdíthatja a marketinged sikerességét. Érdemes tesztelni őket, hogy megtaláld a neked legmegfelelőbb kombinációt.

Most pedig te jössz:

Melyik marketing eszközt fogod először kipróbálni? 

Milyen online marketing eszközöket használsz, amik nincsenek a listában?

Jöhetnek a kommentben a válaszok.

Ha hasznosnak találtad a cikket és szerinted segíthet a marketing kusza világában eligazodni, oszd meg, kérlek barátaiddal, ismerőseiddel. 

Mondd el a véleményed:

Érdekelhet még:

Hogyan készíts reális marketing tervet

Hogyan készíts reális marketing tervet

Erről olvashatsz:A jó marketing terv fontosságát nem kell vitatni. De mi is pontosan a marketing terv? Miben különbözik a marketing stratégiától? Milyen elemei vannak és hogyan érdemes összeállítani? Ebben a cikkben ezekre a kérdésekre fogok kitérni. Ez poszt nem a...

Send this to a friend