Az ajánlatokat…
Nos, gyakran félreértik.
A legtöbben letudják, annyival, hogy felsorolják mi minden van az ajánlatban.
Esetleg hozzábiggyesztenek pár bónuszt, hogy növeljék az értéket.
Félre ne érts , ez mind kell egy jó ajánlathoz, DE ma már nem igazán lehet vele kitűnni a tömegből.
És hát nem is igazán lesz már mellőzhetetlen.
A mellőzhetetlen ajánlat ettől sokkal több
A mellőzhetetlen ajánlat egy történet egy ma küszködő ügyfélről, és a jobb holnapról, ami rá vár, ha téged választ.
Mutatom az 5 jellemzőt, amivel ezt elérheted:
(és egy huncut bónusz jellemzőt a végén)
1. Világos célközönsége van. Amikor az ügyfeled elolvassa, azonnal tudja, hogy hozzá szólsz.
2. Van benne empátia. Megmutatja, hogy megérted, hol tart most az ügyfeled, és mi tartja vissza.
3. Elmond egy történetet. Egy képet fest arról az izgalmas utazásról, amire elindul (veled), hogy elérje az eredményt, amire vágyik.
4. Megmutatja az ígéret földjét. Megmutatja azt a jobb holnapot, ahová az ügyfeled a segítségeddel el fog jutni.
5. Világos. Az ügyfeled azonnal megérti, hogy mit, hogyan és mikor kap, ha igent mond.
+1 bónusz: Nem nyomasztó. Az ajánlatodnak egy könnyen teljesíthető utat kell ígérnie, nem pedig a frászt hoznia az ügyfélre.
Például, egy ajánlatban a túl sok bónusz nyomasztó is lehet, főleg ha nem világos mihez kezdjen vele.
A mai akciópontok
- Vedd elő az ajánlatod és menj végig a fenti pontokon.
- Ha bármelyik pont hiányos, ködös vagy éppen hiányzik azt javítsd.
- Nem baj ha elsőre nem szerepel benne mindegyik pont, de törekedj arra, hogy minél többet ki tudj pipálni.
- (Ez egyedül sokszor nehéz. Ha tudsz, kérj segítséget valakitől, akivel tudsz együtt gondolkozni)
Az ajánlatod tesztelésére egy jó trükk, ha felteszed magadnak a kérdést: Én megvenném?
Ha a válasz nem, akkor még át kell gondolnod.
Ééés vége.
Mókás marketinget. 🎉
Ha készen állsz 3 módon tudok segíteni:
✌🏼 Kövess az Instagram oldalamon, ahol napi könnyen emészthető tanácsokkal és összefüggésekkel segítelek téged, hogy kitűnj a tömegből és mellőzhetetlen szakértő legyél a közönséged szemében.
🧠Tankolj fel marketing okosságokkal: Okosítsd magad az online képzéseimmel, amikben nemcsak a taktikát de a mögöttes gondolkodást is megtanítom. Miért jó ez neked? Mert nemcsak tudod mit csinálsz, érted is, hogy miért csinálod.
🤯Szerezz AHA! felismeréseket: Ha szeretnéd, hogy a te üzeneteid is a “Hűha, ez nekem szól” érzést váltsák ki, akkor foglalj időpontot az AHA! Mentorálásra, ahol kifejezetten olyan áttörésekre fókuszálunk, amik után azt fogod gondolni, hogy basszus miért nem így gondoltam ezt át elsőre.