A rendszer, amivel a vevők jönnek hozzád

Vevőszerzés Organikusan Minikurzus

Szerezz weboldal látogatókat hirdetések nélkül és alakítsd őket vevőkké, akár automatizáltan…

Ezzel a rendszerrel nem lesz nyomulós a sales-ed, nem kell mindenhol nyomulnod az ajánlatoddal, mert házhoz jönnek  a vevők.

Eredmény: több vevő talál meg, hirdetések nélkül.

A minikurzus segítségével

Csökken a hirdetési költséged

A hirdetési költségeid csökkenek, mert az érdeklődők és a vevők “maguktól” jönnek majd. Így nyugodtan megvághatod a hirdetési büdzséd.

Az email listád folyamatosan bővül

Nagy ütemben növekszik majd az email listád mérete, ráadásul olyan feliratkozókkal, akik nagyobb valószínűséggel vásárolnak majd tőled.

A potenciális vevőid megbíznak benned

Mire eladásra kerül a sor már egy olyan mély bizalmi kapcsolatot építettél ki a vevőddel, hogy kérdés sem lesz, hogy vásárol-e tőled.

A konkurencia nem tud majd követni

Olyan egyedi rendszert építesz fel, ami csak egységként működik, így a versenytársak a szöveged vagy képed másolásával sem jutnak semmire.

HOGYAN TANULSZ MEG 4 LÉPÉSBEN organikusan vevőket szerezni?

1. Modul

Mit kell mindenképp tudnod mielőtt belevágsz?
  • 1. lecke: Milyen kötelező alap tudnivalókra van szükséged a sikerhez?
  • 2. lecke: Mi a 7 végzetes hiba amit elkövethetsz és hogyan kerülheted el őket?

2. Modul

Hogyan szerezz vevőket a organikusan?
  • 1. lecke: Hogyan kelts pozitív első benyomást?
  • 2. lecke: Hogyan bizonyítsd be, hogy jobb vagy mint a versenytársak?
  • 3. lecke: Hogyan szerezd meg a vevőid bizalmát?
  • 4. lecke: Hogyan mutasd be ellenállhatatlanul az ajánlatod?
  • 5. lecke: Hogyan érd el hogy a vevőid újra vásároljanak és ajánljanak?

3. modul

Hogyan töltsd fel a rendszert gyorsan és olcsón?
  • 1. lecke: Hogyan spórolj időt és pénzt a tartalomgyártás során?
  • 2. lecke: Tudd meg mi a pazar tartalom 8 alapköve
  • 4. lecke: Hogyan készíts szöveges, videós és hang alapú tartalmat lépésről lépésre?
  • 5. lecke: Ezekre az eszközökre van szükséged a organikus rendszerhez

4. modul

Hogyan érj el minél több vevőt?
  • 1. lecke: Hogyan gyorsítsd fel a látogató és érdeklődő szerzést?
  • 2. lecke: Hogyan használd ki a közösségi csatornákat?
  • 3. lecke: Hogyan duplázd meg az organikus forgalmad?
  • 4. lecke: Hogyan hozd ki a legtöbbet az email listádból?

A videós kurzusban mindent megtanulsz, utána csinálhatod is.

Tudtad? 2023-ban várhatóan az egekbe szökik a hirdetések ára

SOKKAL TÖBBEN HIRDETNEK

A járvány hullámaival küzdő vállalkozások pánikszerűen elkezdtek hirdetni. A hirdetési büdzsék 2019 óta 20%-ot (!) nőttek. Ahol pedig túlkereslet van, nőnek az árak…

AZ INFLÁCIÓT A BŐRÖDÖN ÉRZED

Az infláció magas, ezt a heti bevásárlásodon is látod. Ugyanúgy a hirdetési kölségeidbe is beépül: ugyanazért a profitért többet kell költeni hirdetésre.

VISZLÁT SÜTIK…

2023-től megszünnek a 3rd party sütik (cookie). Vagyis a vásárlói és látogatói adatok 80%-ának búcsút mondhatsz. A pontatlan mérések miatt hirdetések drasztikusan drágulnak majd.

Megéri az organikus vevőszerzés?

Röviden igen.

De beszéljenek a számok:

Az elmúlt hónapban nagyságrendileg 1800-an látogatták meg a weboldalamat.

Ez a forgalom fizetett hirdetésekből, a jelenlegi Google Ads árak alapján 382 696 Ft-omba került volna.

Ez éves szinten 4 592 358 Ft-ot jelent.

Ennyi pénzt spóroltam a megfelelő organikus rendszerrel.

ismerősek ezek a gondolatok?

“Nincs pénzem hirdetésekre…”

“Nem tudom meggyőzni a potenciális vevőimet, hogy vásároljanak.”

“Hiába hírleveleznék, nem tudok feliratkozókat szerezni.”

“Annyi mindent kipróbáltam, mégsincs elég vevőm…”

“Nálam nem működik a tartalom- marketing…”

Megértem, ha el vagy keseredve. A folyamatos sikertelen próbálkozások a legkitartóbbal kedvét is elveszik. De ígérem, ezzel a rendszerrel búcsút inthetsz a fenti gondolatoknak:

  • Nem kell hirdetésekre költened, ahhoz, hogy jöjjenek az látogatók (kivéve, ha szeretnél).
  • Az email feliratkozók automatikusan jönnek majd.
  • Egy tesztelt és bevált rendszer leírását kapod kézhez
  • Az érdeklődők maguktól szeretnének majd vásárolni.
  • Ha egy eldobható borotvát áruló cég (Dollar Shave Club) sikeresen alkalmazhatja a tartalommarketinget, akkor te is

A leghasznosabb a 4+1 szintes vevőszerző rendszer volt számomra.

Elégedett vagyok a képzés összeállításával, azt kaptam, amit elképzeltem és a bónuszokat is hasznosnak tartom. A tartalomnaptár biztosan segítségemre lesz a jövőben. Ár-érték arányban is nagyon jó, szerintem ennyit mindenkinek érdemes rááldozni.
Várhelyi Dóra

ezért fogod imádni

a Vevőszerzés Organikusan Minikurzust

Nem neked kell a vásárlókra vadásznod

A tartalom rendszerednek köszönhetően a potenciális vevők maguktól megtalálnak, nem neked kell folyamatosan kajtatnod utánuk.

Nem kell folyamatosan sales-elned

A rendszer segítségével olyan bizalmat és hitelességet építesz fel, hogy nem kell győzködnöd az érdeklődőket, hogy vásároljanak, boldogan vásárolnak maguktól.

Könnyebben adsz el drágább termékeket is

Sokkal könnyebb lesz a magasabb árú termékek értékesítése azoknak, akik bekerültek a rendszerbe, azoknak pedig pláne, akik végigmentek rajta.

Magyar példákból inspirálódhatsz

Ebben a kurzusban 15 magyar példát hoztam el neked. Nem külföldi cégek, nem másik kultúra, nem elméleti kutatás, hanem hazai cégek, akik már megcsinálták.

Mindehhez egy lépésről lépésre útmutatót kapsz

Nem lesz többé fejvakarás és bizonytalan próbálkozás. A minikurzus végig fogja a kezed és bemutatja, hogyan építs fel egy vevőszerző tartalommarketing rendszert. Csak annyi a dolgod, hogy megcsináld a képzésben tanultakat.

Különleges bónuszok

A kurzus mellé most extra bónuszokat is kapsz. Ugyanaz az ár, 2x annyi érték.

weboldal sebesség videó

Bónusz #1: Így szerezz minőségi email feliratkozókat

Ha kevés a feliratkozód, akkor a csalidat kell rendbe tenni.

Ez bónusz anyagban egy konkrét csekklista, a segítségével bármikor könnyedén meg tudod alkotni a saját csalidat. Mindezt magyar példákkal, a webshopok, szolgáltatások és infotermékek világából.

30napos garancia

Bónusz #2: 1 éves tartalomstratégia munkafüzet

A jó tartalommarketing stratégia segít, hogy az idegenekből érdeklődőket, az érdeklődőből pedig vásárlókat generálj.

Ez a munkafüzet segít megtervezni 12 hónapra a vevőszerző tartalomstratégiád.

 

30napos garancia

Bónusz #3: Tartalomnaptár sablon + videós használati útmutató

A tartalom naptár biztosítja, hogy konzisztensen publikálj és az idődet (ami a legértékesebb) a leghatékonyabban használd fel.

A tartalomnaptár segít, hogy a rendszert és stratégiád heti és napi szintű, követhető feladatokra bontsd. A videóban pedig lépésről lépésre bemutatom, hogyan használd a sablont.

Leghasznosabb a tartalommarketing eszközök, majd a csalihoz/lead mágneshez szóló ismeretanyagok, instrukciók, ill. a különböző platformokra/szakaszokra a megfelelő típusú tartalom kiválasztása. Eszközök ajánlása, statisztikai és SEO megoldások.

Egy érdekesség még… Az, hogy nem volt tökéletes a videó, benne hagytad a “”bakikat”” kicsit emberközelibbé hozta, azt az érzetet nyújtotta, hogy nem egy erőltetetten felvett/betanult és sokszor lepróbált anyagról van szó.

Az oktatóanyagban tanultak mind megtalálhatóak a képzés felépítésében A-tól Z-ig mint live példa önmagában.

Köszönöm a lehetőséget!

Náhlich Norbert

Varga Daniella online marketing szakértő

Miért én?

Több mint 7 éve dolgozok online marketing területen és 1,5+ éve alapítottam ezt a blogot, amit mára több, mint 60 000-en olvastak, hirdetések nélkül (na jó, kb 200 000 Ft-t elteszteltem hirdetésekkel, de ennyi).

A saját vállalkozásom is organikusan építettem fel a nulláról, főállás mellett. Ehhez nem kellett mindenhol jelen lennem, csak a jó folyamatokat, csatornákat és rendszert kellett felépítenem.

A képzésben ezt a rendszert mutatom meg neked is.

felkészültél?

Vevőszerzés Orgnikusan Minikurzus

  • több érdeklődőd és több vevőd lesz
  • minőségi feliratkozókkal nő az email listád
  • sokkal többen ismerik meg a márkád
  • bizalmat építesz a vevőkkel így könnyebb lesz az eladás
  • lekörözöd a konkurenciát, akiknek esélye sem lesz másolni téged
  • nem kell hirdetésekre költened, csak ha szeretnél
  • 15 magyar példából inspirálódhatsz
Vevőszerzés organikusan minikurzus
weboldal sebesség videó

Így szerezz minőségi email feliratozókat

és építs egy aktív közösséget, akik boldogan vásárolnak tőled.

weboldal sebesség videó

12 hónapos TARTALOM STRATÉGIA MUNKAFÜZET

Az idegenekből érdeklődők, majd vevők legyenek.

weboldal sebesség videó

tartalom naptár sablon + videós használati útmutató

Segít, hogy a véges időd a leghatékonyabban használd fel.

14 990 Ft

Eredmény: több vevő, organikusan.

Nagyon jól összeraktad a kurzust, valós, értékes tartalommal. Nem egy nesze semmi fogd meg jól, adok is meg nem is típusú csali sok blablablaval.
A teljesen kezdők is lépésről lépésre megtanulhatnak tőled mindent részletesen, nem hagysz ki semmit.
Over delivery, ahogy az angol mondja. Előszor valóban csak adni akarsz, hogy elnyerd az erdeklődőid bizalmát, hosszútávra tervezel, lelkiismeretes vagy és ez a helyes út. 🙂
Köszönöm mégegyszer én is a hasznos tartalmakat és maradj mindig ilyen lelkiismeretes, jófej marketinges. 🙂
Zs. P. Mira

gyakori kérdések

minek csináljak tartalmat?

A minőségi, értéket adó tartalmakkal hitelességet növelsz és bizalmat építesz.

Nem mellesleg egy marketing pszichológiai trükköt is bevetsz: a kölcsönösség elvét. “Amit kapunk valakitől, azt vissza is akarjuk adni neki.”

Vagyis, ha te segítesz a vásárlódnak (pl. egy cikkben leírt megoldással, vagy tippel), akkor sokkal 80%-al nagyobb valószínűséggel vásárol majd tőled.

nem elég ha csak hirdetek?

Ha CSAK hirdetsz, azzal több probléma is van:

1. Felemészti a bevételeidet. A hirdetési költségek folyamatosan nőnek, ha pedig nagyobb konkurenseid vannak, nem tudsz árversenybe szállni.

2. Idegeneknek hirdetni nehéz…és drága is. Ez olyan mintha valakinek az első randin megkérnéd a kezét. Nem fog igent mondani.

3. A vásárlók tudatosan kerülik a hirdetéseket. Hallottál már a banner vakságról? Vagy az ad blockerről? Ezekkel zárják ki vásárlók a hirdetéseket.

A hirdetés jó dolog, de önmagában kevés. Ráadásul sokkal hatékonyabb, ha egy minőségi blogbejegyzést, videót vagy csalit hirdetsz.

soha nem csináltam még tartalmat, így is menni fog?

Persze, minden profi így kezdi 🙂 A tartalom gyártás tanulható, formulák alapján alakítható. A megfelelő eszközökkel és technikákkal (és persze gyakorlással) igenis lehet pazar tartalmat készíteni. Ezen a képzésen mindent megmutatok amire szükséged lehet.

Hogyan zajlik a kurzus?

A kurzus teljesen online videós és szöveges leckékből áll. Mindent elmagyarázok és megmutatok, így akkor is tudod követni és alkalmazni, ha most találkozol először egy eszközzel. A kurzust ráadásul korlátlan ideig visszanézheted!

Így később bármikor előveheted.

Kurzus mellé videós és más bónuszok is járnak, amik a vásárlással automatikusan megkapsz. (Máshol nem tudod megvenni őket).

Az egyik leghasznosabb bónusz szerintem a tartalom naptár, nekem nagy változést hozott a vállalkozásomba, mikor elkezdtem használni ezt a modellt.

Mennyi időt szánjak a képzésre?

A minikurzusban összesen 1 órányi videós anyagot találsz.

Ne aggódj, minden témát jól emészthető, rövid videókra bontottam. Követhető és élvezhető, ezt garantálom 🙂

Ezen kívül rajtad áll, milyen sebességgel szeretnéd / tudod megvalósítani a tanultakat. Ha lassabban haladsz, az sem gond, mert a felvételeket korlátlan ideig eléred és így bármikor fel tudod őket dolgozni visszamenőleg is a tanultakat.

mi van ha elakadok?

Természetesen!

Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre. 🙂