Hogyan kerülj a Google #1 oldalára?

és szerezz éjjel-nappal weboldal látogatókat

A Google első oldalas cikkek elárasztanak weboldal látogatóval. Az online SEOCopy Workshopon megtanulsz úgy cikket írni, hogy az a Google első oldalára jusson, bármilyen hirdetés nélkül.
Minden résztvevő munkáját
személyesen nézem át.

Üres lappal jössz, kész cikkel mész.

Mikor? Hogyan?

Az online workshop 4 alkalmas, egy jeggyel mind a 4 webináron részt vehetsz.
Az előadás után kérdezhetsz, én válaszolok.

Augusztus 3. Kedd, 18.00

Z

Miről és mit is kéne írnod?

Mert a hibás téma rossz olvasókat vagy senkit nem hoz majd a weboldaladra.

augusztus 5. csütörtök, 18.00

Z

Hogyan írj könnyen, érdekes cikket?

Mert a szövegírás a megfelelő formulákkal és technikákkal tanulható, fejleszthető.

augusztus 10. kedd, 18.00

Z

Hogyan SEO-zd a cikked és érj el 90+ pontot a Yoast-on?

Mert a SEO nem egy ijesztő feketelyuk, ha követed az alapvető szabályokat.

augusztus 12. csütörtök, 18.00

Z

Hogyan legyen profi a cikked designja és ux-e?

Mert lehet akármilyen parádés a cikked, ha rossz ránézni nem olvassák majd el.

Az élő webinárokon mindent megtanulsz, utána csinálhatod is.

Magadra ismesz?

Senki nem beszélhet le

Hiszel a termékedben, tudod, hogy nincs ennél jobb a piacon. Tudod, hogy hosszú távon minőségi tartalommal szerezhetsz visszatérő vevőket. Elhatároztad, hogy belevágsz és jól akarod csinálni az első perctől kezdve.

Már csinálod, de…

Valamit forgalmazol és hiszed, hogy ez a legjobb választás az embereknek. Mégsem tudsz kitűnni a tömegből. Írtál néhány cikket, de a weboldal látogatók még sehol. Tudni akarod mit csinálsz rosszul és hogyan csinálhatnád jól.

Imádsz írni és szintet lépnél

Szövegíróként az írás az életed. Szeretnéd magad prémium szakemberként pozícionálni és tudod, hogy a keresőben jól teljesítő cikkekkel ezt könnyen eléred. Gyakorlati tudásra vágysz, amit akár holnap bevethetsz.

Azonnal akarod...

Nincsenek ügyfeleid, nincs weboldalad, nincs időd semmire, de gyorsan akarsz eredményt. Nem érdekel, hogy értéket adj, csak az ingyen weboldal forgalom és a pénzt…bocs, de a SEOCopy Workshop nem neked szól. 

SEOCopy Workshop

Hogyan tanulsz meg 4 lépésben Google #1 oldalas cikket írni?

Előtte: Fogalmad sincs miről írj. // Utána: Zsigerből választasz témát.

Hogyan válaszd ki a tökéletes témát?

A jó cikk téma az alapja mindennek. Itt nagyon csúnyán mellé lehet fogni. Ha a témádra nem keresnek, vége. Ha keresnek de nem azt, amit te írtál, vége.

A siker a kulcsszó, keresési szándék és a formátum pontos összehangolásán múlik. Az első workshopon megmutatom mi a megoldás. Ne rontsd el!

1. lépés: Kiválasztod a témát és kulcsszót.
2. lépés: Megmutatod a témát és megmondom jó-e.

Előtte: Izzadsz a szöveg fölött. // Utána: Ég a kezed alatt a billentyűzet.

hogyan lesz az írás teher helyett öröm?

“Monica, nincs arra szó…te nem…nincs arra szó…hát ez nem lehet ennyire nehéz!” Érezted már úgy magad írás során, mint Chandler a fogadalma megírásakor?

Megsúgom, én igen. De az évek során megtanultam azokat a technikákat, amikkel könnyedén, de gyorsabban írok szórakoztató cikkeket.

Ha érdekel hogyan írhatsz jobban és gyorsabban akkor mindenképp jelentkezz a workshopra.

3. lépés: Megírod a cikket.
4. lépés: Megmutatod és megmondom jó-e.

Előtte: Nem érted a SEO-t. // Utána: Jól csinálod a SEO-t.

HOGYAN optimalizáld a cikked a keresőnek?

A SEO olyan mint egy idegen nyelv, amivel a keresőrobotokkal beszélgetsz. Hiába a tökéletes téma és az izgalmas szöveg, ha a keresőrobotok nem értik mit mondasz, nem jutsz el a találati lista elejére.

Nem atomfizika, de könnyű elrontani. A workshopon mutatom, hogy csináld jól.

Pontról pontra, lépésről lépésre haladunk.

5. lépés: Keresőoptimalizálod a cikket.
6. lépés: Megmutatod és megmondom jó-e.

Előtte: Lapos stock fotókat használsz. // Utána: Egyedi grafikáid vannak.

Miért alap a pazar design?

Az egyedi képek nemcsak hitelességed, de helyezésed is növelhetik.

A jó design fel sem tűnik, a rossz grafika ezzel szemben sikítva hívja fel magára a figyelmet és röhejessé teszi az oldalad. Ne aggódj, a workshop záró előadásán mutatom a jó megoldást. Érdekel hogyan csinálj fullos grafikát, ha nem vagy grafikus?

7. lépés: Megcsinálod a design-t.
8. lépés: Megmutatod és megmondom jó-e.

Üres lappal jössz, kész cikkel mész.

Varga Daniella online marketing szakértő

Miért én?

A workshopon azt rendszert mutatom meg, aminek köszönhetően a cikkeim a Google #1 oldalán jelennek, olyan kulcsszavakra, mint a: marketing stratégia, célcsoport, smart célok, SWOT elemzés, időmenedzsment, blog készítés, blogbejegyzés és még sok más.

A workshopon minden résztvevő munkáját személyesen felügyelem.

Nem hagylak egyedül, mindent, amit megcsinálsz átnézek és véleményezek. A webinárok után megkapod az aznapi feladatod, megcsinálod, elküldöd én pedig visszaküldöm a javaslataimmal.

nem vállalsz kockázatot

Garantálom, hogy a workshop segít neked, éppen ezért több garanciát is vállalok.

30napos garancia

30 napos garancia

Őszintén hiszem, hogy a workshop gyakorlati tudást ad és segít hogy a Google első oldalára juss.

Éppen ezért, ha megcsináltad a workshopot, de úgy érzed nem segített, csak írj egy mailt 30 napon belül, és visszautalom a teljes vételárat.

örökös hozzáférés

Örökös hozzáférés

Ha megvásároltad a workshopot akkor a felvételek és a videók örökké a tiéd lesznek.

Bármikor hozzáférhetsz, így minden alkalommal előveheted amikor cikket vagy tartalmat írsz a jövőben.

Az elkészült anyagokat személyesen ellenőrzöm.

Hogyan vehetsz részt?

A workshopra itt vehetsz jegyet. A férőhelyek száma limitált, összesen 20 hely van.

SEOcopy #1: A téma

Hogyan válaszd ki a tökéletes témát?

Mert a hibás téma rossz embereket vagy senkit nem hoz a weboldaladra. A workshopon mutatom, hogy találd meg a témát amire a vevőid keresnek.

SEOcopy #2: A szöveg

A workshopon mutatom azokat a szövegírási technikákat, amikkel könnyebben és jobban írsz majd.

Előtte: Izzadsz a szöveg fölött.
Utána: Ég a kezed alatt a billenytyűzet.

SEOcopy #3: A SEO

Ha a keresőrobotok nem értik mit mondasz, nem jutsz el a találati lista elejére. Nem atomfizika, de könnyű elrontani. A workshopon mutatom, hogy csináld jól a SEO-t.

SEOcopy #4: A design

Az egyedi képek nemcsak hitelességed, de helyezésed is növelhetik. A jó design fel sem tűnik, a rossz röhejessé teszi az oldalad.

Tudod mi a jó design titka? A záró workshopon mutatom. 

44 900 Ft helyett 07.27-07.29 között

34 990 Ft

Üres lappal jössz, kész cikkel mész.

SEOCopy workshop

Mit csinálj pontosan? Mutatom a workshopon.

Díjfizetés módja:

A díjfizetés egyszeri és történhet bankkártyás fizetéssel vagy átutalással. A bankkártyás fizetés Barionon keresztül történik. Átutalás esetén a termék ellenértékét 3 napon beül kell átutalni.

b

Szerződési feltételek:

A Modern Marketing Blog szerződési feltételeit itt ismerheted meg részletesen: ÁSZF.

3DS biztonsági kód Barion fizetés esetén

Bankkártyás fizetés esetén készítsd elő a telefonod, mert a bankod arra küldi ezt a vásárláshoz szükséges biztonsági kódot. A kódhoz természetesen nem férünk hozzá.

gyakori kérdések

MiÉRT JÓ a google első oldalán szerepelni?

Naponta több mint 3.5 milliárd Google keresés történik.

Az emberek 59%-a végez Google kutatást mielőtt vásárol. Viszont a második oldalra az emberek 3%-a jut el.

Vagyis ha nem vagy jelen a találatok között az első oldalon a vásárlóid több mint 50% bukhatod el.

 

minek írjak cikkeket?

A minőségi, értéket adó tartalmakkal hitelességet növelsz és bizalmat építesz.

Nem mellesleg egy marketing pszichológiai trükköt is bevetsz: a kölcsönösség elvét. “Amit kapunk valakitől, azt vissza is akarjuk adni neki.”

Vagyis, ha te segítesz a vásárlódnak (pl. egy cikkben leírt megoldással, vagy tippel), akkor sokkal 80%-al nagyobb valószínűséggel vásárol majd tőled.

nem elég ha csak hirdetek?

Ha CSAK hirdetsz, azzal több probléma is van:

1. Felemészti a bevételeidet. A hirdetési költségek folyamatosan nőnek, ha pedig nagyobb konkurenseid vannak, nem tudsz árversenybe szállni.

2. Idegeneknek hirdetni nehéz…és drága is. Ez olyan mintha valakinek az első rendin megkérnéd a kezét. Nem fog igent mondani

3. A vásárlók tudatosan kerülik a hirdetéseket. Hallottál már a banner vakságról? Vagy az ad blockerről? Ezekkel zárják ki vásárlók a hirdetéseket.

A hirdetés jó dolog, de önmagában kevés. Ráadásul sokkal hatékonyabb, ha egy minőségi blogbejegyzést vagy lead mágnest hirdetsz.

nem vagyok szövegíró, így is menni fog a workshop?

Megsúgom, én sem vagyok okleveles szövegíró 🙂 Bár sokan vitába szállnának velem, de én hiszem, hogy a szövegírás tanulható, formulák alapján alakítható. A megfelelő eszközökkel és technikákkal (és persze gyakorlással) igenis lehet pazar szöveget írni. Ezen a workshopon mindent megmutatok amivel, megtanulsz minőségi tartalmat írni.

Ráadásul az elkészült cikkedet betűről betűre átnézem és átbeszéljük mit kell javítani.

nem vagyok szövegíró, így is menni fog a workshop?

Hogyne!

A workshopon azokat az alapvető SEO területeket vesszük sorra, ami egy sikeres cikkhez és tartalomhoz szükséges. Ehhez sem mély technológiai tudásra, sem kódolási ismeretekre nincs szükség. 

Ha követed a workhopon kapott SEO csekklistát, akkor biztos, hogy a rendben lesz a blogbejegyzésed a Google szemében.

Plusz, ha elkészültél a cikk keresőoptimalizálásával ellenőrzöm, hogy minden rendben-e.

Nincs még blogom, így is belevágjak?

A workshop arra fókuszál, hogy hogyan írj olyan cikket amivel a Google első oldálára kerülsz és pörgesd fel a már meglévő weboldalad forgalmát.

Ha ez lesz az első cikked semmi gond, de egy weboldalra mindenképp szükséged lesz.

Mikor kerül a cikkem az első oldalra?

Annyit mindenképp tisztázzunk, hogy a SEO nem a türelmetlenek játéka. Ha azt várod, hogy a publikálás után másnap már az első oldalon virít a cikked csalódni fogsz.

Ha egy ideje működik az oldalad és nincs semmi technikai akadály akkor reálisan 1-4 hónap alatt juthatsz az első oldalra, a kulcsszó nehézségétől függően.

Ha még teljesen új a weboldalad, akkor ez több is lehet.

De a rangsorban folyamatosan lépkedsz majd előre, így tudni fogod jó úton jársz-e.

Hogyan zajlik a workshop?

A workshop minden alkalmát online tartjuk meg, este 18:00-tól és a kérdésektől függően kb 1-2 órát vesz igénybe. Minden előadásról készül felvétel, így ha bármikor nem tudsz csatlakozni, akkor sem maradsz le, visszanézheted a képzést korlátlan ideig!

Mi van akkor, hogy valamelyik időpont nem jó nekem?

A workshop előadásai bármeddig visszanézhetőek lesznek, így ha valamelyik alkalommal nem tudnál élőben részt venni, akkor sem maradsz le semmiről. Persze mindenképp érdemes élőben jelen lenni, hiszen akkor azonnal választ kaphatsz az esetleges kérdésekre.

Mennyi időt szánjak a workshopra?

Maga a workshop 4x 1-2 óra. Ezen kívül rajtad áll, milyen sebességgel szeretnéd / tudod megvalósítani a tanultakat. Ha lassabban haladsz, az sem gond, mert a felvételeket korlátlan ideig eléred és így bármikor fel tudod őket dolgozni visszamenőleg is a tanultakat.

mi van ha elakadok?

A workshop lényege, hogy minden résztvevőnek személyesen segítek. Minden alkalom után lehetőséged lesz kérdezni. Az elkészült írásokat pedig egytől-egyik átnézem és a javaslataimmal kiegészítve elküldöm.

Miért limitált a férőhelyek száma?

Éppen azért, mert személyesen felügyelem mindenki munkáját. 20 embernél többre már nem tudnék hatékonyan figyelni.

Hogy lehet tőled kérdezni?

Az előadás után tartunk egy kérdezz-felelek szekciót, ahol bátran kérdezhetsz. Ezen felül a résztvevők számára lesz egy exkluzív zárt Facebook csoport, ahol tőlem és egymástól is kérdezhettek majd.

[INGYENES ESETTANULMÁNY]
[INGYENES ESETTANULMÁNY]
[INGYENES ESETTANULMÁNY]
[INGYENES ESETTANULMÁNY]
Send this to a friend