Hogyan kerülj a Google #1 oldalára?
és szerezz éjjel-nappal weboldal látogatókat

A Google első oldalas cikkek elárasztanak weboldal látogatóval. Több látogató = több vevő. Az online SEOCopy Kurzuson megtanulsz úgy cikket írni, hogy az a Google első oldalára jusson, bármilyen hirdetés nélkül.

Hogyan?
A képzés 4+ órányi videó anyagot tartalmaz, ahol lépésről lépésre megmutatom, hogyan írhatsz Google első oldalas cikket.
1. Modul
Miről és mit is kéne írnod?
2. Modul
Hogyan írj könnyen, érdekes cikket?
3. modul
Hogyan SEO-zd a cikked és érj el 90+ pontot a Yoast-on?
4. modul
Hogyan legyen profi a cikked designja és ux-e?
A videós kurzusban mindent megtanulsz, utána csinálhatod is.
Magadra ismesz?

Senki nem beszélhet le

Már csinálod, de…

Imádsz írni és szintet lépnél

Azonnal akarod...
Nincsenek ügyfeleid, nincs weboldalad, nincs időd semmire, de gyorsan akarsz eredményt. Nem érdekel, hogy értéket adj, csak az ingyen weboldal forgalom és a pénzt…bocs, de a SEOCopy Kurzus nem neked szól.
ismerősek ezek a gondolatok?
“Tartalommal nem lehet eladni…”
“Nálam nem működik a tartalom- marketing…”
Erre azt mondom, hogy nem igaz. Ha egy eldobható borotvát áruló cég (Dollar Shave Club) képes volt 12 000 új vásárlót szerezni 72 óra alatt, egyetlen tartalommal, akkor neked is menni fog.
“”Én nem tudok jól írni.”
“Nem értek a blogláshoz, biztos hogy nem menne.”
“A SEO nekem magas, tuti nem tudom megtanulni”
“Nincs érzékem a design-hoz, nem tudok szép grafikákat csinálni.”
Erre a válaszom a lenti videó: ha énekelni meg lehet tanulni full hamisból profi szintre, akkor a szövegírás, a SEO, a design és minden ami kellhet menni fog. Minden csak a megfelelő rendszer és gyakorlás kérdése.
Hogyan tanulsz meg 4 lépésben Google #1 oldalas cikket írni?

Hogyan válaszd ki a tökéletes témát?
A jó cikk téma az alapja mindennek. Itt nagyon csúnyán mellé lehet fogni. Ha a témádra nem keresnek, vége. Ha keresnek de nem azt, amit te írtál, vége.
A siker a kulcsszó, keresési szándék és a formátum pontos összehangolásán múlik. Az első modulban megmutatom mi a megoldás. Ne rontsd el!
1. lépés: Játszva kiválasztod a témát és kulcsszót.
hogyan lesz az írás teher helyett öröm?
“Monica, nincs arra szó…te nem…nincs arra szó…hát ez nem lehet ennyire nehéz!” Érezted már úgy magad írás során, mint Chandler a fogadalma megírásakor?
Megsúgom, én igen. De az évek során megtanultam azokat a technikákat, amikkel könnyedén, de gyorsabban írok szórakoztató cikkeket.
Ha jobban és gyorsabban szeretnél írni, akkor mindenképp jelentkezz a kurzusra.
2. lépés: Gördülékenyen megírod a cikket.


HOGYAN optimalizáld a cikked a keresőnek?
A SEO olyan mint egy idegen nyelv, amivel a keresőrobotokkal beszélgetsz. Hiába a tökéletes téma és az izgalmas szöveg, ha a keresőrobotok nem értik mit mondasz, nem jutsz el a találati lista elejére.
Nem atomfizika, de könnyű elrontani. A képzésben mutatom, hogy csináld jól.
Pontról pontra, lépésről lépésre haladunk.
3. lépés: Seperc megcsinálod a SEO beállításokat.
Miért alap a pazar design?
Az egyedi képek nemcsak hitelességed, de helyezésed is növelhetik.
A jó design fel sem tűnik, a rossz grafika ezzel szemben sikítva hívja fel magára a figyelmet és röhejessé teszi az oldalad. Ne aggódj, a képzés záró leckéiben mutatom a jó megoldást. Érdekel hogyan csinálj fullos grafikát, ha nem vagy grafikus?
4. lépés: Könnyen összerakod a profi a design-t.

Megéri a blogolni?
Röviden igen.
De beszéljenek a számok:
Ugyanazt a forgalmat, amit SEO-val megszerezhetsz nagyon, de tényleg nagyon drágán szerezhetnéd meg a pl. Google vagy Facebook hirdetésekkel.
Nézzük az én példámat:
Az elmúlt 1 évben nagyságrendileg 30 000-en látogatták meg a weboldalamat.
Ez a forgalom fizetett hirdetésekből, a jelenlegi árak alapján 23 628 006 Ft-ot jelent.
Ennyi pénzt spóroltam a blogommal, SEO-val és tartalommarketinggel.

Miért én?
A kurzuson azt rendszert mutatom meg, aminek köszönhetően a cikkeim a Google #1 oldalán jelennek, olyan kulcsszavakra, mint a: marketing stratégia, célcsoport, smart célok, SWOT elemzés, időmenedzsment, blog készítés, blogbejegyzés és még sok más.
Ha pontos akarok lenni, akkor a blogbejegyzéseim 63%-a az első oldalon jelenik meg, a célzott fő kulcsszavaimra.
A képzés segítségével Te is elérheted ezt.
nem vállalsz kockázatot
Biztos vagyok benne, hogy a kurzus segít neked, éppen ezért több garanciát is vállalok.
30 napos garancia
Őszintén hiszem, hogy a kurzus azonnal használható, gyakorlati tudást ad és segít a Google első oldalára jutni.
Éppen ezért, ha megcsináltad a kurzust, de úgy érzed nem segített, csak írj egy mailt 30 napon belül, és visszautalom a teljes vételárat.
Örökös hozzáférés
Ha megvásároltad a kurzust, akkor a tananyag, a videók, a sablonok és a későbbi frissítések is örökké a tiéd lesznek.
Bármikor hozzáférhetsz, így minden alkalommal előveheted amikor cikket vagy tartalmat írsz a jövőben.
100% gyakorlat
Ebben a kurzusban nem találkozol általánosságokkal, felesleges elmélettel vagy hazai piacon érvénytelen tippekkel.
Helyette biztosan választ találsz a kérdéseidre és olyan tudást szerzel, amit rögtön be is építhetsz a vállalkozásodba.
Folyamatos frissítések
Mindig lesznek új részek, vagy a meglévő leckéket frissítem, hogy a tananyag 100%-ban naprakész legyen.
A frissítéseket te ingyen megkapod, akkor is ha a képzés drágul. Vagyis a vásárlásod értéke folyamatosan nőni fog.
Hogyan vehetsz részt?
SEOcopy #1: A téma
Hogyan válaszd ki a tökéletes témát?
Mert a hibás téma rossz embereket vagy senkit nem hoz a weboldaladra. A kurzusban mutatom, hogy találd meg a témát, amire a vevőid keresnek.
SEOcopy #2: A szöveg
A kurzuson mutatom azokat a szövegírási technikákat, amikkel könnyebben és jobban írsz majd.
Előtte: Izzadsz a szöveg fölött.
Utána: Ég a kezed alatt a billentyűzet.
SEOcopy #3: A SEO
Ha a keresőrobotok nem értik mit mondasz, nem jutsz el a találati lista elejére. Nem atomfizika, de könnyű elrontani. A képzésben mutatom, hogy csináld jól a SEO-t.
SEOcopy #4: A design
Az egyedi képek nemcsak hitelességed, de helyezésed is növelhetik. A jó design fel sem tűnik, a rossz röhejessé teszi az oldalad.
Tudod mi a jó design titka? A záró leckében mutatom.

29 900 Ft
Díjfizetés módja:
Szerződési feltételek:
3DS biztonsági kód Barion fizetés esetén
gyakori kérdések
MiÉRT JÓ a google első oldalán szerepelni?
Az emberek 59%-a végez Google kutatást mielőtt vásárol. Viszont a második oldalra az emberek 3%-a jut el.
Vagyis ha nem vagy jelen a találatok között az első oldalon a vásárlóid több mint 50% bukhatod el.
minek írjak cikkeket?
Nem mellesleg egy marketing pszichológiai trükköt is bevetsz: a kölcsönösség elvét. “Amit kapunk valakitől, azt vissza is akarjuk adni neki.”
Vagyis, ha te segítesz a vásárlódnak (pl. egy cikkben leírt megoldással, vagy tippel), akkor sokkal 80%-al nagyobb valószínűséggel vásárol majd tőled.
nem elég ha csak hirdetek?
1. Felemészti a bevételeidet. A hirdetési költségek folyamatosan nőnek, ha pedig nagyobb konkurenseid vannak, nem tudsz árversenybe szállni.
2. Idegeneknek hirdetni nehéz…és drága is. Ez olyan mintha valakinek az első rendin megkérnéd a kezét. Nem fog igent mondani
3. A vásárlók tudatosan kerülik a hirdetéseket. Hallottál már a banner vakságról? Vagy az ad blockerről? Ezekkel zárják ki vásárlók a hirdetéseket.
A hirdetés jó dolog, de önmagában kevés. Ráadásul sokkal hatékonyabb, ha egy minőségi blogbejegyzést vagy lead mágnest hirdetsz.
nem vagyok szövegíró, így is menni fog a kurzus?
Megsúgom, én sem vagyok okleveles szövegíró 🙂 Bár sokan vitába szállnának velem, de én hiszem, hogy a szövegírás tanulható, formulák alapján alakítható. A megfelelő eszközökkel és technikákkal (és persze gyakorlással) igenis lehet pazar szöveget írni. Ezen a képzésen mindent megmutatok amivel, megtanulsz minőségi tartalmat írni.
Ráadásul az elkészült cikkedet betűről betűre átnézem és átbeszéljük mit kell javítani.
nem vagyok profi SEO-s, így is menni fog a kurzus?
Hogyne!
A képzésen azokat az alapvető SEO területeket vesszük sorra, ami egy sikeres cikkhez és tartalomhoz szükséges. Ehhez sem mély technológiai tudásra, sem kódolási ismeretekre nincs szükség.
Ha követed a kurzuson kapott SEO csekklistát, akkor biztos, hogy a rendben lesz a blogbejegyzésed a Google szemében.
Plusz, a stemélyes konzultáción ellenőrzöm, hogy minden rendben-e.
Nincs még blogom, így is belevágjak?
A kurzus arra fókuszál, hogy hogyan írj olyan cikket amivel a Google első oldalára kerülsz és pörgesd fel a már meglévő weboldalad forgalmát.
Ha ez lesz az első cikked semmi gond, de egy weboldalra mindenképp szükséged lesz.
Mikor kerül a cikkem az első oldalra?
Ha egy ideje működik az oldalad és nincs semmi technikai akadály akkor reálisan 1-4 hónap alatt juthatsz az első oldalra, a kulcsszó nehézségétől függően.
Ha még teljesen új a weboldalad, akkor ez több is lehet.
De a rangsorban folyamatosan lépkedsz majd előre, így tudni fogod jó úton jársz-e.
Hogyan zajlik a kurzus?
A kurzus teljesen online videós és szöveges leckékből áll. Mindent elmagyarázok és megmutatok, így akkor is tudod követni és alkalmazni, ha most találkozol először egy eszközzel. A kurzust ráadásul korlátlan ideig visszanézheted!
Így bármelyik cikked írásakor előveheted.
Kurzus mellé videós és más bónuszok is járnak, amik a vásárlással automatikusan megkapsz. (Máshol nem tudod megvenni őket).
Az egyik leghasznosabb bónusz szerintem az extra konzultáció, ahol átnézzük és tökéletesítjük a cikkedet.
Mennyi időt szánjak a képzésre?
A kurzusban található videós anyagok kb 4-5 órát vesznek igénybe.
Ne aggódj, minden témát jól emészthető, rövid videókra bontottam. Követhető és élvezhető, ezt garantálom 🙂
Ezen kívül rajtad áll, milyen sebességgel szeretnéd / tudod megvalósítani a tanultakat. Ha lassabban haladsz, az sem gond, mert a felvételeket korlátlan ideig eléred és így bármikor fel tudod őket dolgozni visszamenőleg is a tanultakat.
mi van ha elakadok?
Természetesen!
Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre.
A zárt Facebook csoportban is lehetőséged lesz kérdezni nemcsak tőlem, hanem a többi résztvevőtől is. És több szem mindig többet lát 😉 .
Emellett a képzéshez jár 1 óra online konzultáció, ahol minden kérdésre válaszolok. 🙂