Online marketing képzés:

Marketing stratégia készítés lépésről lépésre

Tanuld meg, hogyan készíts marketing stratégiát, ami valóban működik és fejezd be a képzést egy bevetésre kész marketing stratégiával és marketing tervvel.

Úgy érzed elvesztél a marketing útvesztőjében? Sok aktivitást kipróbáltál, de semmi nem hozta a várt eredményt?

Tudom milyen nehéz egyedüli marketingesként vagy vállalkozóként jól beosztani a limitált időt és pénzt, amit a marketingre szánhatsz.

Milyen csatornákat használj? Milyen aktivitásokat csinálj? Hogy érd el a célcsoportod? Mire és mennyit költs? Megéri belevágni ebbe a marketing kampányba?

Nehéz ezekre a kérdésekre egyedül válaszolni.

MI A MEGOLDÁS? A jól átgondolt marketing stratégia és marketing terv.

A hatékony marketing alapja a reális marketing stratégia, ami segít felmérni a lehetőségeidet és ezeket figyelembe véve beosztja a rendelkezésre álló pénzt és időt.

A képzés elvégzésével egy ilyen marketing stratégiával és tervvel gazdagodsz.

 

A képzésről mondták

“Ennyire összeszedett, lépésről lépésre vezetett marketing stratégia tervezés ritka.

Ami nagyon tetszett, hogy alapos és a munkafüzettel eszközt ad a kezembe, aminek a segítségével haladni tudtam.

Motivál és rákényszerít, hogy a saját vállalkozásomat kívülről nézve átgondojam. Rádöbbent olyasmikre, amikre nem figyeltem volna, ha nem csinálom végig a képzést. Jobban látom a hibáimat és azt hol érdemes megerősödni. Van egy tervem és mindig visszatérhetek az anyaghoz ha elbizonytalanodnék.

Köszönöm szépen ezt a kincset.”

Nagy Kata

Kinek szól a képzés?

Marketingeseknek

Ha egyedül vagy kis csapatban felelsz a teljes marketing tevékenységért, esetleg limitált erőforrásból és büdzsét kell teljesítened.

Vállalkozóknak

Ha a marketing csak egy kötelező teher, és szeretnél minimális befektetett energiával a maximumot kihozni.

Tanulóknak

Sajnos a felsőoktatás ritkán enged használható tudással a világba, ezt tapasztalatból tudom. Ez a képzés igen.

MEGTANULNI VAGY KISZERVEZNI

Hogyan készíts marketing stratégiát?

fordHogy Az örök kérdés: magam csináljam vagy kiszervezzem?

A válasz egyszerű, de mégsem az. Természetesen egyedül is meg tudod csinálni a marketing stratégiád….

De…

Tudsz majd REÁLIS stratégiát készíteni a lehető leggyorsabban és legegyszerűbben?

Ez a valódi kérdés!

Hogy megválaszold három szempontot kell figyelembe venned: a minőséget, a befektetett időt és a pénzt.

3 különböző módszerrel készíthetsz marketing stratégiát:

  • Egyedül, a Google és a YouTube böngészésével
  • Önállóan, egy jól felépített kurzus segítségével
  • Kiszervezheted az egész projektet

Nézzük a MINŐSÉGET.

Mitől lesz egy marketing stratégia minőségi?

A jó marketing stratégia a vállalkozás erősségeire és lehetőségeire épít, figyelembe veszi a célcsoport igényeit és a piaci helyzetet.

Figyelembe veszi a konverziós folyamatokat, a vásárlói útvonalakat és ezekkel harmonizáló eszköz és csatornalistát állít össze.

Egyéni vállalkozóként, freelancerként vagy kezdő marketingesként ezek az összefüggések nem mindig állnak össze.

Persze ha profikkal csináltatod a stratégiád a minőség adott, bár ez is erősen függ a készítőktől.

Most jöjjön a PÉNZ. Egy marketing stratégia elkészítése kb ennyibe kerül:

marketing stratégia pénz igény

Egy minimális összeget mindenképpen elköltesz majd versenytárs elemző eszközökre, interjúkra, validálásra. Ez kb 20.000 Ft-ba kerül, vagy többe, attól függően mennyit szánsz rá.

Ha képzés mellett döntesz, akkor valójában időt veszel. Időt veszel magadnak, és időt veszel a készítőtől, aki évek tapasztalatát foglalta össze egy jól fogyasztható tananyagba. Egy olyan tudást ad a kezedbe, amit egyedül hosszú évek alatt, sok-sok tanulással és teszteléssel sajátíthatnál el.

Ha kiszervezed a stratégia elkészítését, akkor kapsz egy profi csapatot de a módszertanokat nem ismered meg. Így a jövőben minden új stratégia esetén újra és újra ki kell majd fizetned ezt az összeget.

 Végül jöjjön az IDŐ, ami talán a legértékesebb erőforrás.

Hogy a stratégia tervezése mennyire időigényes függ a terméktől, a célcsoporttól, az iparágtól és még sok mástól. De arányait nézve, kb ennyi idő szükséges az egyes esetekben:

marketing stratégia idő igény

Ez persze teljesen normális, az első marketing stratégiámat én is heteken keresztül terveztem… Ma már pár nap alatt összerakok egy stratégiát.

Ha nincs rutinod és komoly marketing ismereted, rengeteg időt mehet el arra, hogy módszertanokat, fogalmakat vadássz az interneten.

Pedig ezt az időt fordíthatnád a kivitelezésre is, ami végső soron a sikert hozza. Nem mindegy, hogy egy kampányt csinálsz meg 2 óra alatt vagy próbálod megfejteni mi az a buyer’s journey és hogyan kéne beépítened a stratégiádba.

Amint látod egyedül is lehet boldogulni, bár jelentősen több idő alatt, ráadásul kérdéses minőségű stratégiába vághatsz bele. Kiszervezheted a feladatot, de egy évente több 100.000 Ft-odba kerül majd.

Ezzel szemben egy jól felépített képzésben azt fogod megtanulni, amire igazán szükséged van és nem fogod elpazarolni az értékes idődet. Ráadásul ez a tudás ÖRÖKRE a tiéd.

A tudással képes leszel magadnak, vagy akár az ügyfeleid számára is reális és hatékony marketing stratégiát készíteni.

 

A képzés tematikája

1. lecke: Marketing stratégia alapok

A fejezetben tisztázzuk a marketing stratégia és marketing terv fogalmát és kapcsolatát.

Olvasási idő: 5perc

2. lecke: Marketing célok meghatározása

Tanuld meg, hogyan tűzz ki reális mégis motiváló marketing célokat, amik a segítenek elérni az üzleti céljaidat.

Ebben a leckében megtanulod:

  • Mi a marketing cél
  • Mitől lesz jó egy cél
  • Hogyan kapcsold a marketing célokat az üzleti célokhoz
  • Hogyan tűzz ki és tartsd meg a célokat

Olvasási idő: 12perc

3. lecke: Helyzetelemzés

Fedezd fel mik az erősségeid és gyengeségeid, milyen lehetőségek és veszélyek várnak, és hogyan tudod ezeket beépíteni a marketing stratégiádba.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a SWOT elemzés és milyen lépésekből áll
  • Hogyan használd az analízis eredményét

Olvasási idő: 10perc

4. lecke: Célcsoport meghatározása

Határozd meg az ideális célcsoportodat és készíts marketing personát és tanuld meg, hogyan tudod validálni a feltételezéseidet.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a célcsoport
  • Hogyan azonosítsd a potenciális célcsoportokat
  • Hogyan készíts buyer personát
  • Milyen eszközökkel tudod validálni a célcsoportot

Olvasási idő: 15perc

5. lecke: Értékajánlat megfogalmazása

Tanuld meg, hogyan szólítsd meg a célcsoportod a megfelelő értékajánlattal és sajátítsd el a Value Proposition Canvas használatát.

Ebben a leckében megtanulod, hogy:

  • Mi az értékajánlat
  • Mik a jó értékajánlat ismérvei
  • Hogyan fogalmazd meg az értékajánlatodat
  • Hogyan validáld a különböző verziókat
  • Mi a Value Proposition Canvas és hogyan használd

Olvasási idő: 10perc

6. lecke: Versenytárs elemzés

Azonsítsd a versenytársaidat és tudd meg, hogyan tudhatod meg róluk a neked fontos információkat.

Ebben a leckében megtanulod, hogy:

  • Hogyan határozd meg a versenytársaidat
  • Milyen szempontok alapján elemezd őket
  • Hogyan gyűjts adatokat a versenytársaktól
  • Hogyan használd fel a kutatás eredményét a stratégiában

Olvasási idő: 18perc

7. lecke: Megfelelő marketing csatornák és eszközök kiválasztása

Ismerd meg a leggyakoribb marketing csatornákat & eszközöket, és tanuld meg hogyan válaszd ki a megfelelő csatorna-eszköz mixet a konverziós tölcsérednek megfelelően.

Miről lesz szó a leckében:

  • Mi a marketing csatorna és mi a marketing eszköz
  • Mik a főbb online marketing csatornák
  • Hogyan válaszd ki a számodra megfelelő csatornákat és építsd fel a konverziós folyamatodat
  • Mi a buyer’s journey és hogyan építsd be a marketing stratégiádba

Olvasási idő: 15perc

8. lecke: Mérőszámok, Analitika

Kerülj képbe a legfontosabb mérőszámokkal és tanuld meg milyen eszközzel tudod mérni a KPI-okat.

A leckéből megtanulod:

  • Mik a legfontosabb marketing mérőszámok
  • Mik a KPI-ok és hogyan állítsd fel őket
  • Milyen eszközökkel mérheted az egyes mérőszámokat

Olvasási idő: 22perc

9. lecke: Erőforrás tervezés

Sajátítsd el az erőforrás tervezés alapjait, és tervezd meg és oszd be a stratégia megvalósításhoz szükséges erőforrásokat.

A leckében átvesszük:

  • Mi az erőforrástervezés
  • Hogyan állítsd össze a szükséges szakértő listát
  • Hogyan becsüld meg a feladatok elvégzéséhez szükséges időt

Olvasási idő: 5 perc

10. lecke: Ütemterv készítés

Tanuld meg hogyan készíts havi és heti szintű projekt ütemtervet, ami segít a feladatok napi szintű lebontásában.

A leckében szó lesz arról, hogy:

  • Mi a marketing idővonal
  • Hogyan épül fel egy marketing projekt
  • Hogyan készíts havi és heti bontású ütemtervet

Olvasási idő: 7perc

11. lecke: Költségvetés tervezés

Ismerd meg a különböző költségvetés tervezés módszereket és tegyél szert a túlköltekezés elleni tippekre.

Ebben a fejezetben megtanulod:

  • Hogyan hangold össze a költségvetést a kitűzött célokkal
  • Hogyan kalkuláld a marketing költségvetést
  • Hogyan mérd fel mekkora büdzsé áll rendelkezésre
  • Hogyan kerüld el a túlköltekezést

Olvasási idő: 7perc

Végszó

Összefoglalás és néhány utolsó hasznos jó tanács a marketing stratégiádhoz és tervedhez.

Olvasási idő: 3perc

Varga Daniella
ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ

Varga Daniella vagyok, online marketing szakértő és a Modern Marketing Blog megalapítója.

Én készítettem a képzést és én is kísérlek végig az egyes témákon, leckéken, gyakorlatokon.

Évekig egy fős marketing csapatként dolgoztam, így minden marketing területhez értenem kellett egy kicsit. Bár marketing szakot végeztem, közel sem volt elég a való éle marketingjéhez. A tudást egyedül, önfejlesztéssel és kísérletezéssel kellett megszereznem.

Nem segített, hogy főleg felületes, semmitmondó, egymást ismétlő cikkekkel és oktatóanyaggal találkoztam. Ráadásul hasznos, magyar nyelvű, magyar piacra fókuszáló tartalommal alig találkoztam.

Megígértem magamnak, hogy elkészítem azokat a tanfolyamokat, amikre nekem is szükségem lett volna az utam során:

Gyakorlati, azonnal alkalmazható tudást adó képzést.

Azt gondolom ezzel a képzéssel ez sikerült.

A képzésről mondták

“Gratulálok, nagyon komoly dolgot hoztál össze, szerintem hiánypótló.

Tanultam marketinget a főiskolán, segített felfrissíteni az anyagot és mai ismeretekkel gazdagodtam.

Ha az a célod, hogy marketing szakemberként alkalmazzanak, akkor a cél ezáltal az anyag által maximálisan elérhető. Ha friss vállalkozásba kezdenék, kikérném a véleményed, hogy csináljam.

Átbeszélve a saját vállalkozásom tervet veled, részlegesen 1-1 leckét kidolgozva, biztos, hogy sikeres lenne a vállalkozásom.

Nagyon tetszett, hogy egyéni és csapat vállalkozásra is gondoltál. Áttekinthető, összességében, logikailag követhetőnek találtam.”

Csapó Krisztina

Bónuszok a képzéshez

Ingyenes extrák

Tervező munkafüzet

 

 

A munkafüzet kitöltése lesz a garancia arra, hogy egy használható marketing stratégiával gazdagodj.

Csak ki kell töltened a megfelelő adatokkal és szinte magától kész lesz a marketing stratégiád.

Stratégia eszköztár

 

 

Hogy ne kelljen vesződnöd a megfelelő eszközök keresésével, összegyűjtöttem több szoftvert, Google Chrome bővítményt, kiegészítőt, applikációt és weboldalt, ami szükséges lehet a stratégia elkészítéséhez.

 

Online konzultáció

 

 

Ha elakadnál a tananyaggal vagy csak bizonytalan vagy néhány kérdésben az sem gond. A tananyaghoz jár 2×1 óra ingyenes online konzultáció, ahol válaszolok minden felmerülő kérdésre a stratégia készítéssel kapcsolatban.

 

Örökös hozzáférés

 

 

Ha megvásároltad a képzést az örökké a tiéd, bármikor hozzáférhetsz a jövőben.

Így akár minden évben előveheted, mikor megtervezed a következő időszakra a marketing stratégiádat és tervedet.

Folyamatos frissítések

 

 

A marketing folyamatosan fejlődik, ezért mindig lesznek új leckék, eszközök és módszertanok, amik bekerülnek majd.

Sokminden van amivel szeretném kiegészíteni a képzést, így mindig lesz újdonság a tananyagban.

Mobilra optimalizált

 

 

Ha nem szeretsz sokat a laptop előtt ülni, a képzést mobilon vagy tableten is végigcsinálhatod. Tanulj egy kényelmes fotelben, utazás közben,  a teraszod vagy kerted nyugalmában. Bárhol, ahol kényelmes vagy inspiráló.

 

Gyakran ismételt kérdések

BIZTOS TUDOM ALKALMAZNI A GYAKORLATBAN A TANULTAKAT?

A képzést kiejezetten úgy készítettem, hogy minden lecke után egy lépéssel közelebb kerülj egy valódi marketing stratégiához. Ha becsületesen végigcsinálod a képzés feladatait, akkor egy alkalmazható marketing stratégiával és tervvel gazdagodsz. Amellett, hogy megtanulod a stratégia készítés csínját-bínját.

NEM BAJ, HOGY CSAK ONLINE TANULOK?

Egyáltalán nem!

Bármikor visszatérhetsz a leckékhez végigcsinálhatod a feladatokat.

Ma már ez a legjobb, leghatékonyabb és leginkább pénztárcabarát tanulási módszer.

Látni fogod, hogy mi történik a számítógépemen, így könnyen tudsz velem együtt haladni. Mindig kiemelem, ami fontos és pontosan elmondom, mit, hol, hogyan kell csinálnod.

NINCS SOK IDŐM TANULNI. EZ NEM JELENT PROBLÉMÁT?

A képzésnek nincs időkorlátja, nem kell 1 hét alatt mindent elvégezned. Nem az a lényeg, hogy mielőbb a végére érj a leckék megnézésének, hanem az, hogy a saját tempódban haladva sikeresen megvalósíts mindent.

A képzést elvégezheted akár egy hétvége alatt is de a megvalósításhoz biztosan több idő kell majd. Ha ehhez neked 1-2 hónapra lesz szükséged hozzá, az is teljesen rendben van.

MARKETINGGEL FOGLALKOZOM, ÍGY IS HASZNOS LESZ A KÉPZÉS?

Biztos lesz olyan, amivel már találkoztál, de keretben látni egy marketing folyamatot mindig segít.

Főleg ha egyedüli marketinges vagy a cégnél, és nincs kihez fordulnod tanácsért.

A képzésben 5+ év tapasztalata, 500+ eszköz kipróbálása és módszertanok tesztelése van beépítve. Így neked ezekkel már nem kell időznöd.

LESZNEK FRISSÍTÉSEK?

A marketing folyamatosan fejlődik, ezért mindig lesznek új részek, amik bekerülnek majd a képzésbe. Ahol szükséges új lecke készül, vagy a meglévő anyagokat frissítem, hogy minden naprakész legyen. 

Ha találok valamilyen új eszközt, jobb módszert akkor frissítem a leckéket. Ezeket a frissítéseket később bármikor ingyenesen elérheted. Ráadásul örökös hozzáférést kapsz a képzéshez tartozó tananyagokhoz, csekklistákhoz és minden bónuszhoz is!

MEDDIG FÉRHETEK HOZZÁ A TANANYAGOKHOZ?

Örökös hozzáférést kapsz, így akár pár év múlva is elérhetőek lesznek a képzések anyagai.

Így akár minden évben előveheted, mikor megtervezed a következő időszakra a marketing stratégiádat és tervedet.

HOL FÉREK HOZZÁ A TANANYAGHOZ?

A sikeres vásárlást követően a tananyagot a Modern Marketing weboldalon éred el, a fiókodban. A belépéshez szükséges instrukciókat emailben fogod megkapni.

TUDOM MOBILON VAGY TABLETEN CSINÁLNI A KÉPZÉST?

Igen!

Kiemelten fontos volt a tananyag készítésekor, hogy mobil eszközön is elérhető és olvasható legyen. Az oldal teljesen mobilra optimalizált, így a leckéket könnyen elolvashatod akár telefonon akár tableten.

A munkafüzet kitöltése is megoldható ezeken az eszközökön, ha van Google Sheet alkalmazásod, de mindenképp kényelmesebb laptopon végigmenni rajta.

NEM VAGYOK MARKETINGES, ÍGY TUDOM MAJD KÖVETNI A KÉPZÉST?

Biztos vagyok benne!

A leckéket úgy állítottam össze, hogy a gyakorlatok mellett az alapozó elmélet is szerepel, ahol pedig szükségesnek éreztem további forrásokat adtam meg egy egy téma könnyebb megértéséhez.

Ha pedig elakadnál bátran kérdezhetsz 🙂

KAPOK SEGÍTSÉGET HA ELAKADTAM?

Természetesen!

Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre.

Emellett a képzéshez jár 2×2 óra online konzultáció, ahol minden kérdésre válaszolok a marketing stratégiáddal kapcsolatban. 🙂

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A KÉPZÉS ELVÉGZÉSE?

A képzés 11 leckéből áll, amit kb. 2,5 óra alatt el lehet olvasni.

Emellett a leckékhez tartoznak feladatok, amiknek az időigénye attól függ, hogy mennyit szánsz rá.

Egy jó marketing stratégiát nem egy nap összerakni, így ha a képzés végére egy használható stratégiát és tervet szeretnél érdemes 1-2 hetet rászánnod. Meg fogja érni, ígérem.

PIACKÉPES TUDÁST AD A KÉPZÉS?

A képzést az évek során kialakított rendszerem alapján írtam meg. Ezt a rendszert használom én is ha stratégiát készítek ügyfeleknek.

A marketinges vagy egy olyan keretrendszert kapsz a kezedbe, amit a legtöbb cégvezető elvár, de nem tudja kialakítani. Így biztosan jó pontot szerzel a főnöködnél.

Ha vállalkozó vagy, akkor főleg magadnak tanulsz, hogy időt és pénzt spórolj. Ezzel a képzéssel ezt elérheted. Minden szükséges információt megtalálsz egyben, amivel elkészíthetsz egy működő stratégiát. Így a megvalósításra tudsz fókuszálni.

A képzés nagyon nagy segítséget és igazi ugródeszkát jelent a későbbi sikerhez.

A képzésről mondták

“A leckék abszolúlt éthetőek, könnyen tanulhatóak, és nincs felesleges bla-bla :), minden korosztály számára kitünő anyag!

Lényeg a lényeg a tananyag színvonalas, és igényes! Gratulálok, még sok ilyen anyagot! Öröm olvasni. 🙂

Bieber Andrea

Marketing Stratégia és Terv készítés képzés

Marketing Stratégia és Terv készítés képzés VIP

Előnyök

  • 11 gyakorlatorientált lecke példákkal – értéke: 99.900 Ft
  • 3+ Munkafüzet, eszközlista, feladatlap, sablon – értéke: 59.900 Ft
  • 2×1 óra ingyenes online konzultáció – értéke: 20.000 Ft
  • Örökös hozzáférés
  • Későbbi frissítések ingyenesen
  • Elérés mobilon és tableten is

Előnyök

  • 14 óra ingyenes tanácsadás velem (Varga Daniella
  • 11 gyakorlatorientált lecke példákkal – értéke: 99.900 Ft
  • 3+ Munkafüzet, eszközlista, feladatlap, sablon – értéke: 59.900 Ft
  • 2×1 óra ingyenes online konzultáció – értéke: 20.000 Ft
  • Örökös hozzáférés
  • Későbbi frissítések ingyenesen
  • Elérés mobilon és tableten is

19.900 Ft

99.900 Ft

Send this to a friend