Online marketing képzés:

Marketing stratégia készítés lépésről lépésre

A céljaid elérése a biztos alapoknál kezdődik. A tűpontosan meghatározott célközönségnél, a rendelkezésre álló marketing csatornáknál és a hatékony folyamatoknál. Ha van még mit javítani a konverziódon, akkor neked is olyan profi karmesterré kell válnod, aki nem veszik el a hamis marketingszólamok között és látja az összképet. Ezt kapod ettől a képzéstől: megtanítalak arra, hogyan állítsd össze lépésről lépésre a marketing stratégiádat.

marketing stratégia képzés

Térkép a céljaidhoz:

ne vessz el a marketing útvesztőben

Tudom milyen nehéz egyszemélyes marketingosztályként vagy vállalkozóként jól beosztani azt a limitált időt és pénzt, amit az éves stratégiád, esetleg a tematikus kampányod megtervezése során marketingre szánhatsz.

Minden stratégia összeállítás és kampánytervezés előtt rengeteg a megválaszolandó kérdés, amit fel kell tenned magadnak:

  • Milyen marketing csatornákat használj? 

  • Milyen aktivitásokat csinálj? 

  • Hogyan érd el a célcsoportod? 

  • Mire költs és mennyit? 

  • Megéri belevágni ebbe a marketing kampányba?

Nehéz ezekre a kérdésekre egyedül válaszolni. Akár hosszú távra, akár rövid időre tervezel, reálisan kell meghatároznod az elérendő célokat és az utat, amin keresztül ezeket eléred.  

Hogy mi a megoldás, amivel kitalálsz az útvesztőből?

Egy jól átgondolt, az üzletedre, a rendelkezésedre álló eszközökre és büdzsére szabott marketing stratégia. Mert a tudatos tervezés az alapja a bevételeidnek, az ügyfélszerzésnek és a hosszú távú üzleti sikereidnek.

Ezen az online képzésen erre foglak megtanítani téged.

Neked szól ez a képzés, ha…

Marketing szakember vagy

Ha egyedül, vagy pár fős csapatot vezetve felelsz a teljes marketing tevékenységért, illetve kisebb büdzséből és időráfordítással kell gazdálkodnod.

Vállalkozó vagy

Ha a marketing csak egy kötelező teher számodra, ennek ellenére szeretnéd a minimálisan befektetett energiával a maximumot kihozni minden egyes kampányodból.

Tanuló vagy

A gyakorlati alapokra épülő tanulást sosem lehet elég korán kezdeni. Ráadásul a felsőoktatás sajnos ritkán enged használható tudással a világba, ezt tapasztalatból tudom. Ez a képzés orvosolja ezt a problémát.

Előfordulhat, hogy marketinges szakemberként vagy mindenért IS felelős vállalkozóként már találkoztál a gondosan összeállított tematika egy-egy részelemével. Ennek ellenére biztos vagyok benne, hogy a képzésem neked is tud újat mondani, mert megtanítalak a stratégiai szemléletre és a rendszerben gondolkodásra.

Máris elmondom, hogyan.

Marketing stratégia az alapoktól – ezzel a tematikával jutsz el a célig

A képzés összesen 11 egymásra épülő leckéből és egy hasznos tanácsokkal teli Végszóból áll. Ismerkedj meg velük kicsit közelebbről.

Ebben a fejezetben tisztázzuk a marketingstratégia és a marketingterv fogalmát, különbségeit és egymással való kapcsolatát.

Olvasási idő: 5perc

Ebben a fejezetben egy nagyon fontos dologról lesz szó: a reális mégis motiváló marketing célok kitűzéséről, amelyek emellett segítenek elérni az üzleti céljaidat is.

Ebből a leckéből megtanulod:

  • Mi a marketing cél?
  • Mitől lesz jó egy cél?
  • Hogyan kapcsold a marketing célokat az üzleti célokhoz?
  • Hogyan tűzz ki és váltsd valóra a célokat?

Olvasási idő: 12perc

A fejezet célja, hogy megismerd az erősségeidet és a gyengeségeidet, de mérd fel azt is, hogy milyen lehetőségek és veszélyek várnak. Tanuld meg, hogyan tudod ezeket beépíteni a marketing stratégiádba.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a SWOT elemzés és hogyan végezheted el?
  • Hogyan használd az analízis eredményét?

Olvasási idő: 10perc

Ebben a leckében megtanítalak arra, hogyan határozd meg az ideális célcsoportodat és készíts buyer personát. Emellett megtanuld azt is, hogyan tudod validálni a feltételezéseidet.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a célcsoport?
  • Hogyan azonosítsd a potenciális célcsoportokat?
  • Hogyan készíts buyer personát?
  • Milyen eszközökkel tudod validálni a célcsoportot?

Olvasási idő: 15perc

Az 5. leckében megtanulod, hogyan szólítsd meg a célcsoportodat a megfelelő értékajánlattal és elsajátítod a Value Proposition Canvas használatát is.

Ebben a leckében megtanulod, hogy:

  • Mi az értékajánlat?
  • Mik a jó értékajánlat ismérvei?
  • Hogyan fogalmazd meg az értékajánlatodat?
  • Hogyan validáld a különböző verziókat?
  • Mi a Value Proposition Canvas és hogyan használd?

Olvasási idő: 10perc

A hatékony marketingstratégiához elengedhetetlen, hogy azonosítsd a versenytársaidat megszerezd róluk a számodra fontos információkat. Ebből a leckéből a hogyanra kapod meg a választ.

A 6. leckében megtanulod, hogy:

  • Hogyan határozd meg a versenytársaidat?
  • Milyen szempontok alapján elemezd őket?
  • Hogyan gyűjts adatokat a versenytársaktól?
  • Hogyan használd fel a kutatás eredményét a stratégiában?

Olvasási idő: 18perc

Ismerd meg a leggyakoribb marketing csatornákat & eszközöket, és tanuld meg hogyan válaszd ki a megfelelő csatorna-eszköz mixet a konverziós tölcsérednek megfelelően.

Erről lesz szó a leckében:

  • Mi a marketing csatorna és mi a marketing eszköz?
  • Mik a főbb online marketing csatornák?
  • Hogyan válaszd ki a számodra megfelelő csatornákat és építsd fel a konverziós folyamatodat?
  • Mi a buyer’s journey és hogyan építsd be a marketing stratégiádba?

Olvasási idő: 15perc

Az eredmények mérése a marketingcélok elérésének feltétele. Kerülj képbe a legfontosabb mérőszámokkal és tanuld meg milyen eszközzel tudod mérni a KPI-okat.

A leckéből megtanulod:

  • Mik a legfontosabb marketing mérőszámok?
  • Mik a KPI-ok és hogyan állítsd fel őket?
  • Milyen eszközökkel mérheted az egyes mérőszámokat?

Olvasási idő: 22perc

A leckében megtanulod az erőforrás-tervezés alapjait, illetve azt, hogyan tervezd meg és oszd be a stratégia megvalósításhoz szükséges erőforrásokat.

A leckében átvesszük:

  • Mi az erőforrástervezés?
  • Hogyan állítsd össze a szükséges szakértő listát?
  • Hogyan becsüld meg a feladatok elvégzéséhez szükséges időt?

Olvasási idő: 5 perc

Megtanulod, hogyan készíts havi és heti szintű projekt ütemtervet, ami segít a feladatok napi szintű lebontásában.

A leckében szó lesz arról, hogy:

  • Mi a marketing idővonal?
  • Hogyan épül fel egy marketing projekt?
  • Hogyan készíts havi és heti bontású ütemtervet?

Olvasási idő: 7perc

A fejezetben megismered a különböző költségvetéstervező módszereket és néhány túlköltekezés elleni tippet is kapsz tőlem.

Ebben a fejezetben megtanulod:

  • Hogyan hangold össze a költségvetést a kitűzött célokkal?
  • Hogyan kalkuláld a marketing költségvetést?
  • Hogyan mérd fel mekkora büdzsé áll rendelkezésre?
  • Hogyan kerüld el a túlköltekezést?

Olvasási idő: 7perc

Összefoglalás és néhány utolsó hasznos jó tanács a marketing stratégiádhoz és tervedhez.

Olvasási idő: 3perc

Extra bónuszok járnak a képzésedhez

Tervező munkafüzet

 

A munkafüzet kitöltése a garancia arra, hogy a képzés elvégzése után használható marketingstratégiával gazdagodj. 

Töltsd ki a megfelelő adatokkal és szinte magától kész lesz a marketingstratégiád.

Stratégia eszköztár

 

Annak érdekében, hogy ne kelljen vesződnöd a megfelelő eszközök keresésével és egyből belevághass a tervezésbe, összegyűjtöttem minden szoftvert, Google Chrome bővítményt, kiegészítőt, applikációt és weboldalt, ami szükséges lehet a stratégiád elkészítéséhez.

Online konzultáció

 

Ha elakadnál a tananyaggal, vagy csak bizonytalan vagy néhány kérdésben az sem gond. A képzésedhez ugyanis jár 2×1 óra ingyenes online konzultáció, ahol válaszolok minden felmerülő kérdésre a stratégiakészítéssel kapcsolatban.

Örökös hozzáférés

 

Ha megvásároltad a képzést akkor az az örökké a tiéd lesz.

Bármikor hozzáférhetsz a jövőben, így akár minden évben előveheted, amikor megtervezed a következő időszakra vonatkozó marketingstratégiádat és tervedet.

 

Folyamatos frissítések

 

A marketing folyamatosan fejlődik, ezért mindig lesznek új leckék, eszközök és módszertanok, amikkel idővel bővülni fog a képzés.

Sok minden van, amivel szeretném kiegészíteni a tematikát, ezért mindig lesz újdonság a tananyagban.

Mobilra optimalizált

 

Ha nem szeretsz sokat a laptop vagy a számítógép előtt ülni, a képzést mobilon vagy tableten is végigcsinálhatod.

Tanulj egy kényelmes fotelben, utazás közben, a teraszod vagy kerted nyugalmában. Bárhol, ahol számodra kényelmes vagy inspiráló a környezet.

Ismerd meg a mentorod

Varga Daniella
ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ

 

Varga Daniella online marketingszakértő és a Modern Marketing blog alapítója vagyok. Azért hoztam létre a Marketing stratégia készítése lépésről lépésre képzést, mert én is átmentem azon, amin te.

Évekig 1 fős marketing csapatként dolgoztam, ezért minden marketing területhez értenem kellett egy kicsit. Kihívás volt, hiszen annak ellenére, hogy marketingszakon végeztem az egyetemen, az ott kapott elméleti képzés közel sem volt elég a való élet marketingjéhez. A tudást egyedül, önfejlesztéssel és rengeteg kísérletezéssel kellett megszereznem.

Ebben nem segített, hogy főleg felületes, semmitmondó, egymást ismétlő cikkekkel és oktatóanyaggal találkoztam az online és az offline térben. Ráadásul az is megnehezítette a pályát, hogy hasznos, magyar nyelvű és magyar piacra fókuszáló tartalommal nem igazán lehetett találkozni.

Emiatt megígértem magamnak, hogy elkészítem azokat a tanfolyamokat, amikre nekem is szükségem lett volna az utam során.

Gyakorlati megoldásokra fókuszáló, azonnal alkalmazható tudást adó képzést.

Azt gondolom ezzel a képzéssel sikerült teljesíteni az ígéretemet. Ezzel a komplex tananyaggal te már rengeteg felesleges idő- és pénzkidobást spórolhatsz meg magadnak.

Ezt mondták a képzésről a korábbi résztvevők:

“Ennyire összeszedett, lépésről lépésre vezetett marketing stratégia tervezés ritka.

Ami nagyon tetszett, hogy alapos és a munkafüzettel eszközt ad a kezembe, aminek a segítségével haladni tudtam.

Motivál és rákényszerít, hogy a saját vállalkozásomat kívülről nézve átgondojam. Rádöbbent olyasmikre, amikre nem figyeltem volna, ha nem csinálom végig a képzést. Jobban látom a hibáimat és azt hol érdemes megerősödni. Van egy tervem és mindig visszatérhetek az anyaghoz ha elbizonytalanodnék.

Köszönöm szépen ezt a kincset.”

Nagy Kata

“Gratulálok, nagyon komoly dolgot hoztál össze, szerintem hiánypótló.

Tanultam marketinget a főiskolán, segített felfrissíteni az anyagot és mai ismeretekkel gazdagodtam.

Ha az a célod, hogy marketing szakemberként alkalmazzanak, akkor a cél ezáltal az anyag által maximálisan elérhető. Ha friss vállalkozásba kezdenék, kikérném a véleményed, hogy csináljam.

Átbeszélve a saját vállalkozásom tervet veled, részlegesen 1-1 leckét kidolgozva, biztos, hogy sikeres lenne a vállalkozásom.

Nagyon tetszett, hogy egyéni és csapat vállalkozásra is gondoltál. Áttekinthető, összességében, logikailag követhetőnek találtam.”

Csapó Krisztina

Marketing Stratégia készítés lépésről lépésre

mit kapsz a képzéstől?

  • Bevetésre kész marketing stratégiát
  • Felépített konverziós folyamatot
  • 11 gyakorlatorientált leckét példákkal
  • 3+ Munkafüzet, eszközlista, feladatlap, sablon
  • Email support-ot, 24h válaszidővel
  • Örökös hozzáférést
  • Későbbi frissítéseket, ingyenesen
  • Elérést mobilon és tableten is

19.900 Ft

Marketing Stratégia készítés lépésről lépésre VIP

mit kapsz a képzéstől?

  • mindent a marketing stratégia készítés lépésről lépésre csomagból
  • 15 óra ingyenes tanácsadást velem – értéke: 150.000 Ft

Mit nyersz a konzultációkkal?

  • egy partnert aki segít egy átgondolt, megvalósítható stratégiát létrehozni
  • egy szakértő szemet, aki segít ha elakadnál
  • egy tapasztalt szövetségest, aki minden marketing kérdésedre válaszol

99.900 Ft

Gyakran ismételt kérdések

BIZTOS TUDOM ALKALMAZNI A GYAKORLATBAN A TANULTAKAT?

A képzést kifejezetten úgy készítettem, hogy minden lecke után egy lépéssel közelebb kerülj a saját marketing stratégiádhoz. Ha becsületesen végigcsinálod a képzés feladatait, akkor a 11. lecke végén már egy kidolgozott marketingstratégiával és marketingtervvel gazdagodsz. Emellett megtanulod a stratégiakészítés csínját-bínját.

NEM BAJ, HOGY CSAK ONLINE TANULOK?

Egyáltalán nem! A mai rohanó világban már nem a tantermi képzések, hanem az online kurzusok jelentik a legkényelmesebb és valóban időhatékony megoldást. Anélkül, hogy az oktatás minőségéről le kellene mondanod.

Nálam bármikor visszatérhetsz a leckékhez végigcsinálhatod a feladatokat.
Ma már ez a legjobb, leghatékonyabb és leginkább pénztárcabarát tanulási módszer.
Mindig kiemelem, ami fontos és pontosan elmondom, mit, hol, hogyan kell csinálnod.

NINCS SOK IDŐM TANULNI. EZ NEM JELENT PROBLÉMÁT?

A képzésnek nincs időkorlátja, nem kell 1 hét alatt mindent elvégezned. Nem az a lényeg, hogy mielőbb a végére érj a leckék megnézésének, hanem az, hogy a saját tempódban haladva sikeresen megvalósíts mindent.

A képzést elvégezheted akár egy hétvége alatt is de a megvalósításhoz biztosan több idő kell majd. Ha ehhez neked 1-2 hónapra lesz szükséged hozzá, az is teljesen rendben van.

MARKETINGGEL FOGLALKOZOM, ÍGY IS HASZNOS LESZ A KÉPZÉS?

Biztos lesz olyan, amivel már találkoztál, de keretben látni egy marketing folyamatot mindig segít. Főleg akkor, ha egyedüli marketinges vagy a cégnél, és nincs kihez fordulnod tanácsért és még a kollégákkal közös brainstormingról is le kell mondanod.

Ebben a képzésben 5+ év tapasztalata, 500+ eszköz kipróbálása és módszertanok tesztelése van beépítve. Így neked ezekkel már nem kell feleslegesen időt húznod.

LESZNEK FRISSÍTÉSEK?

Mint minden iparág, a marketing is folyamatosan fejlődik. Emiatt mindig lesznek új részek, amik bekerülnek majd a képzésbe. Ahol szükséges ott vagy új lecke készül, vagy a meglévő anyagokat frissítem annak érdekében, hogy minden naprakész legyen. 

Ha találok valamilyen új eszközt, jobb módszert akkor is frissítem a leckéket. Ezeket a frissítéseket később bármikor ingyenesen elérheted. Ráadásul örökös hozzáférést kapsz a képzéshez tartozó tananyagokhoz, csekklistákhoz és minden bónuszhoz is!

MEDDIG FÉRHETEK HOZZÁ A TANANYAGOKHOZ?

Örökös hozzáférést kapsz, így évek múlva is elérhetőek lesznek a képzések anyagai. Akár minden évben előveheted, amikor megtervezed a következő időszakra vonatkozó marketingstratégiádat és marketingtervedet.

HOL FÉREK HOZZÁ A TANANYAGHOZ?

A sikeres vásárlást követően a tananyagot a Modern Marketing weboldalon éred el, a fiókodban. A belépéshez szükséges instrukciókat emailben fogod megkapni.

TUDOM MOBILON VAGY TABLETEN CSINÁLNI A KÉPZÉST?

Igen!

Számomra rendkívül fontos volt a tananyag készítésekor, hogy mobil eszközökön is elérhető és olvasható legyen minden lecke. Az oldal teljesen mobilra optimalizált, így a leckéket könnyen elolvashatod akár telefonon és tableten is.

A munkafüzet kitöltése is megoldható ezeken az eszközökön, ha van Google Sheet alkalmazásod, de mindenképp kényelmesebb laptopon végigmenni rajta.

NEM VAGYOK MARKETINGES, ÍGY TUDOM MAJD KÖVETNI A KÉPZÉST?

Biztos vagyok benne!

A leckéket úgy állítottam össze, hogy a gyakorlatok mellett az alapozó elmélet is szerepel. Emellett ahol szükségesnek éreztem, ott további forrásokat adtam meg egy-egy téma könnyebb megértéséhez.

Ha pedig elakadnál bátran kérdezhetsz. 😊

SEGÍTESZ, HA ELAKADTAM?

Természetesen!

Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre.

Emellett a képzéshez jár 2×1 óra online konzultáció, ahol minden kérdésre válaszolok a marketing stratégiáddal kapcsolatban. 🙂

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A KÉPZÉS ELVÉGZÉSE?

A képzés 11 leckéből áll, amit kb. 2,5 óra alatt el lehet olvasni.

Emellett a leckékhez tartoznak feladatok, amiknek az időigénye attól függ, hogy mennyit szánsz rá.

Egy jó marketingstratégiát nem 1 nap összerakni. Ha a képzés végére egy használható stratégiát és tervet szeretnél, akkor mindenképpen érdemes 1-2 hetet rászánnod. Meg fogja érni, ígérem.

PIACKÉPES TUDÁST AD A KÉPZÉS?

A képzést az évek során szerzett tapasztalataim és az ezáltal kialakított rendszerem alapján írtam meg. Ezt használom én is, ha stratégiát készítek ügyfeleknek. Ha marketinges vagy, olyan keretrendszert kapsz a kezedbe, amit a legtöbb cégvezető elvár, de saját maga már nem tudja kialakítani. Így biztosan jó pontot szerzel a főnöködnél.

Ha vállalkozó vagy, akkor főleg magadnak tanulsz, hogy időt és pénzt spórolj. Ezzel a képzéssel ezt is elérheted. Minden szükséges információt megtalálsz egy helyen, amivel elkészíthetsz egy működő stratégiát. Így a megvalósításra tudsz fókuszálni.

A képzés nagyon nagy segítséget és igazi ugródeszkát jelent a sikeres, tudatos építkezéshez.

Send this to a friend