Online marketing képzés:

Marketing stratégia készítés lépésről lépésre

Tűzd ki a megfelelő célokat, találd meg a célközönséged és tervezd meg az olajozott marketing gépezetet, ami hűséges szárnysegéded lesz a vásárlók és ügyfelek becserkészésében.

Úgy érzed elvesztél a marketing útvesztőjében? Sok aktivitást kipróbáltál, de semmi nem hozta a várt eredményt?

Tudom milyen nehéz egyedüli marketingesként vagy vállalkozóként jól beosztani a limitált időt és pénzt, amit a marketingre szánhatsz.

Milyen csatornákat használj? Milyen aktivitásokat csinálj? Hogy érd el a célcsoportod? Mire és mennyit költs? Megéri belevágni ebbe a marketing kampányba?

Nehéz ezekre a kérdésekre egyedül válaszolni.

MI A MEGOLDÁS? A jól átgondolt marketing stratégia és marketing terv.

A hatékony marketing alapja a reális marketing stratégia, ami segít felmérni a lehetőségeidet és ezeket figyelembe véve beosztja a rendelkezésre álló pénzt és időt.

A képzés elvégzésével egy ilyen marketing stratégiával és tervvel gazdagodsz.

 

A képzésről mondták

“Ennyire összeszedett, lépésről lépésre vezetett marketing stratégia tervezés ritka.

Ami nagyon tetszett, hogy alapos és a munkafüzettel eszközt ad a kezembe, aminek a segítségével haladni tudtam.

Motivál és rákényszerít, hogy a saját vállalkozásomat kívülről nézve átgondojam. Rádöbbent olyasmikre, amikre nem figyeltem volna, ha nem csinálom végig a képzést. Jobban látom a hibáimat és azt hol érdemes megerősödni. Van egy tervem és mindig visszatérhetek az anyaghoz ha elbizonytalanodnék.

Köszönöm szépen ezt a kincset.”

Nagy Kata

Kinek szól a képzés?

Marketingeseknek

Ha egyedül vagy kis csapatban felelsz a teljes marketing tevékenységért, esetleg limitált erőforrásból és büdzsét kell teljesítened.

Vállalkozóknak

Ha a marketing csak egy kötelező teher, és szeretnél minimális befektetett energiával a maximumot kihozni.

Tanulóknak

Sajnos a felsőoktatás ritkán enged használható tudással a világba, ezt tapasztalatból tudom. Ez a képzés igen.

A képzés tematikája

1. lecke: Marketing stratégia alapok

A fejezetben tisztázzuk a marketing stratégia és marketing terv fogalmát és kapcsolatát.

Olvasási idő: 5perc

2. lecke: Marketing célok meghatározása

Tanuld meg, hogyan tűzz ki reális mégis motiváló marketing célokat, amik a segítenek elérni az üzleti céljaidat.

Ebben a leckében megtanulod:

  • Mi a marketing cél
  • Mitől lesz jó egy cél
  • Hogyan kapcsold a marketing célokat az üzleti célokhoz
  • Hogyan tűzz ki és tartsd meg a célokat

Olvasási idő: 12perc

3. lecke: Helyzetelemzés

Fedezd fel mik az erősségeid és gyengeségeid, milyen lehetőségek és veszélyek várnak, és hogyan tudod ezeket beépíteni a marketing stratégiádba.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a SWOT elemzés és milyen lépésekből áll
  • Hogyan használd az analízis eredményét

Olvasási idő: 10perc

4. lecke: Célcsoport meghatározása

Határozd meg az ideális célcsoportodat és készíts marketing personát és tanuld meg, hogyan tudod validálni a feltételezéseidet.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a célcsoport
  • Hogyan azonosítsd a potenciális célcsoportokat
  • Hogyan készíts buyer personát
  • Milyen eszközökkel tudod validálni a célcsoportot

Olvasási idő: 15perc

5. lecke: Értékajánlat megfogalmazása

Tanuld meg, hogyan szólítsd meg a célcsoportod a megfelelő értékajánlattal és sajátítsd el a Value Proposition Canvas használatát.

Ebben a leckében megtanulod, hogy:

  • Mi az értékajánlat
  • Mik a jó értékajánlat ismérvei
  • Hogyan fogalmazd meg az értékajánlatodat
  • Hogyan validáld a különböző verziókat
  • Mi a Value Proposition Canvas és hogyan használd

Olvasási idő: 10perc

6. lecke: Versenytárs elemzés

Azonsítsd a versenytársaidat és tudd meg, hogyan tudhatod meg róluk a neked fontos információkat.

Ebben a leckében megtanulod, hogy:

  • Hogyan határozd meg a versenytársaidat
  • Milyen szempontok alapján elemezd őket
  • Hogyan gyűjts adatokat a versenytársaktól
  • Hogyan használd fel a kutatás eredményét a stratégiában

Olvasási idő: 18perc

7. lecke: Megfelelő marketing csatornák és eszközök kiválasztása

Ismerd meg a leggyakoribb marketing csatornákat & eszközöket, és tanuld meg hogyan válaszd ki a megfelelő csatorna-eszköz mixet a konverziós tölcsérednek megfelelően.

Miről lesz szó a leckében:

  • Mi a marketing csatorna és mi a marketing eszköz
  • Mik a főbb online marketing csatornák
  • Hogyan válaszd ki a számodra megfelelő csatornákat és építsd fel a konverziós folyamatodat
  • Mi a buyer’s journey és hogyan építsd be a marketing stratégiádba

Olvasási idő: 15perc

8. lecke: Mérőszámok, Analitika

Kerülj képbe a legfontosabb mérőszámokkal és tanuld meg milyen eszközzel tudod mérni a KPI-okat.

A leckéből megtanulod:

  • Mik a legfontosabb marketing mérőszámok
  • Mik a KPI-ok és hogyan állítsd fel őket
  • Milyen eszközökkel mérheted az egyes mérőszámokat

Olvasási idő: 22perc

9. lecke: Erőforrás tervezés

Sajátítsd el az erőforrás tervezés alapjait, és tervezd meg és oszd be a stratégia megvalósításhoz szükséges erőforrásokat.

A leckében átvesszük:

  • Mi az erőforrástervezés
  • Hogyan állítsd össze a szükséges szakértő listát
  • Hogyan becsüld meg a feladatok elvégzéséhez szükséges időt

Olvasási idő: 5 perc

10. lecke: Ütemterv készítés

Tanuld meg hogyan készíts havi és heti szintű projekt ütemtervet, ami segít a feladatok napi szintű lebontásában.

A leckében szó lesz arról, hogy:

  • Mi a marketing idővonal
  • Hogyan épül fel egy marketing projekt
  • Hogyan készíts havi és heti bontású ütemtervet

Olvasási idő: 7perc

11. lecke: Költségvetés tervezés

Ismerd meg a különböző költségvetés tervezés módszereket és tegyél szert a túlköltekezés elleni tippekre.

Ebben a fejezetben megtanulod:

  • Hogyan hangold össze a költségvetést a kitűzött célokkal
  • Hogyan kalkuláld a marketing költségvetést
  • Hogyan mérd fel mekkora büdzsé áll rendelkezésre
  • Hogyan kerüld el a túlköltekezést

Olvasási idő: 7perc

Végszó

Összefoglalás és néhány utolsó hasznos jó tanács a marketing stratégiádhoz és tervedhez.

Olvasási idő: 3perc

Varga Daniella
ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ

Varga Daniella vagyok, online marketing szakértő és a Modern Marketing Blog megalapítója.

Én készítettem a képzést és én is kísérlek végig az egyes témákon, leckéken, gyakorlatokon.

Évekig egy fős marketing csapatként dolgoztam, így minden marketing területhez értenem kellett egy kicsit. Bár marketing szakot végeztem, közel sem volt elég a való éle marketingjéhez. A tudást egyedül, önfejlesztéssel és kísérletezéssel kellett megszereznem.

Nem segített, hogy főleg felületes, semmitmondó, egymást ismétlő cikkekkel és oktatóanyaggal találkoztam. Ráadásul hasznos, magyar nyelvű, magyar piacra fókuszáló tartalommal alig találkoztam.

Megígértem magamnak, hogy elkészítem azokat a tanfolyamokat, amikre nekem is szükségem lett volna az utam során:

Gyakorlati, azonnal alkalmazható tudást adó képzést.

Azt gondolom ezzel a képzéssel ez sikerült.

A képzésről mondták

“Gratulálok, nagyon komoly dolgot hoztál össze, szerintem hiánypótló.

Tanultam marketinget a főiskolán, segített felfrissíteni az anyagot és mai ismeretekkel gazdagodtam.

Ha az a célod, hogy marketing szakemberként alkalmazzanak, akkor a cél ezáltal az anyag által maximálisan elérhető. Ha friss vállalkozásba kezdenék, kikérném a véleményed, hogy csináljam.

Átbeszélve a saját vállalkozásom tervet veled, részlegesen 1-1 leckét kidolgozva, biztos, hogy sikeres lenne a vállalkozásom.

Nagyon tetszett, hogy egyéni és csapat vállalkozásra is gondoltál. Áttekinthető, összességében, logikailag követhetőnek találtam.”

Csapó Krisztina

Bónuszok a képzéshez

Ingyenes extrák

Tervező munkafüzet

 

A munkafüzet kitöltése lesz a garancia arra, hogy egy használható marketing stratégiával gazdagodj.

Csak ki kell töltened a megfelelő adatokkal és szinte magától kész lesz a marketing stratégiád.

Stratégia eszköztár

  

Hogy ne kelljen vesződnöd a megfelelő eszközök keresésével, összegyűjtöttem minden szoftvert, Google Chrome bővítményt, kiegészítőt, applikációt és weboldalt, ami szükséges lehet a stratégia elkészítéséhez.

Online konzultáció

 

Ha elakadnál a tananyaggal vagy csak bizonytalan vagy néhány kérdésben az sem gond.

A tananyaghoz jár 2×1 óra ingyenes online konzultáció, ahol válaszolok minden felmerülő kérdésre a stratégia készítéssel kapcsolatban.

Örökös hozzáférés

 

Ha megvásároltad a képzést az örökké a tiéd, bármikor hozzáférhetsz a jövőben.

Így akár minden évben előveheted, mikor megtervezed a következő időszakra a marketing stratégiádat és tervedet.

Folyamatos frissítések

  

A marketing folyamatosan fejlődik, ezért mindig lesznek új leckék, eszközök és módszertanok, amik bekerülnek majd.

Sokminden van amivel szeretném kiegészíteni a képzést, így mindig lesz újdonság a tananyagban.

Mobilra optimalizált

  

Ha nem szeretsz sokat a laptop előtt ülni, a képzést mobilon vagy tableten is végigcsinálhatod.

Tanulj egy kényelmes fotelben, utazás közben,  a teraszod vagy kerted nyugalmában. Bárhol, ahol kényelmes vagy inspiráló.

Gyakran ismételt kérdések

BIZTOS TUDOM ALKALMAZNI A GYAKORLATBAN A TANULTAKAT?

A képzést kiejezetten úgy készítettem, hogy minden lecke után egy lépéssel közelebb kerülj egy valódi marketing stratégiához. Ha becsületesen végigcsinálod a képzés feladatait, akkor egy alkalmazható marketing stratégiával és tervvel gazdagodsz. Amellett, hogy megtanulod a stratégia készítés csínját-bínját.

NEM BAJ, HOGY CSAK ONLINE TANULOK?

Egyáltalán nem!

Bármikor visszatérhetsz a leckékhez végigcsinálhatod a feladatokat.

Ma már ez a legjobb, leghatékonyabb és leginkább pénztárcabarát tanulási módszer.

Látni fogod, hogy mi történik a számítógépemen, így könnyen tudsz velem együtt haladni. Mindig kiemelem, ami fontos és pontosan elmondom, mit, hol, hogyan kell csinálnod.

NINCS SOK IDŐM TANULNI. EZ NEM JELENT PROBLÉMÁT?

A képzésnek nincs időkorlátja, nem kell 1 hét alatt mindent elvégezned. Nem az a lényeg, hogy mielőbb a végére érj a leckék megnézésének, hanem az, hogy a saját tempódban haladva sikeresen megvalósíts mindent.

A képzést elvégezheted akár egy hétvége alatt is de a megvalósításhoz biztosan több idő kell majd. Ha ehhez neked 1-2 hónapra lesz szükséged hozzá, az is teljesen rendben van.

MARKETINGGEL FOGLALKOZOM, ÍGY IS HASZNOS LESZ A KÉPZÉS?

Biztos lesz olyan, amivel már találkoztál, de keretben látni egy marketing folyamatot mindig segít.

Főleg ha egyedüli marketinges vagy a cégnél, és nincs kihez fordulnod tanácsért.

A képzésben 5+ év tapasztalata, 500+ eszköz kipróbálása és módszertanok tesztelése van beépítve. Így neked ezekkel már nem kell időznöd.

LESZNEK FRISSÍTÉSEK?

A marketing folyamatosan fejlődik, ezért mindig lesznek új részek, amik bekerülnek majd a képzésbe. Ahol szükséges új lecke készül, vagy a meglévő anyagokat frissítem, hogy minden naprakész legyen. 

Ha találok valamilyen új eszközt, jobb módszert akkor frissítem a leckéket. Ezeket a frissítéseket később bármikor ingyenesen elérheted. Ráadásul örökös hozzáférést kapsz a képzéshez tartozó tananyagokhoz, csekklistákhoz és minden bónuszhoz is!

MEDDIG FÉRHETEK HOZZÁ A TANANYAGOKHOZ?

Örökös hozzáférést kapsz, így akár pár év múlva is elérhetőek lesznek a képzések anyagai.

Így akár minden évben előveheted, mikor megtervezed a következő időszakra a marketing stratégiádat és tervedet.

HOL FÉREK HOZZÁ A TANANYAGHOZ?

A sikeres vásárlást követően a tananyagot a Modern Marketing weboldalon éred el, a fiókodban. A belépéshez szükséges instrukciókat emailben fogod megkapni.

TUDOM MOBILON VAGY TABLETEN CSINÁLNI A KÉPZÉST?

Igen!

Kiemelten fontos volt a tananyag készítésekor, hogy mobil eszközön is elérhető és olvasható legyen. Az oldal teljesen mobilra optimalizált, így a leckéket könnyen elolvashatod akár telefonon akár tableten.

A munkafüzet kitöltése is megoldható ezeken az eszközökön, ha van Google Sheet alkalmazásod, de mindenképp kényelmesebb laptopon végigmenni rajta.

NEM VAGYOK MARKETINGES, ÍGY TUDOM MAJD KÖVETNI A KÉPZÉST?

Biztos vagyok benne!

A leckéket úgy állítottam össze, hogy a gyakorlatok mellett az alapozó elmélet is szerepel, ahol pedig szükségesnek éreztem további forrásokat adtam meg egy egy téma könnyebb megértéséhez.

Ha pedig elakadnál bátran kérdezhetsz 🙂

KAPOK SEGÍTSÉGET HA ELAKADTAM?

Természetesen!

Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre.

Emellett a képzéshez jár 2×2 óra online konzultáció, ahol minden kérdésre válaszolok a marketing stratégiáddal kapcsolatban. 🙂

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A KÉPZÉS ELVÉGZÉSE?

A képzés 11 leckéből áll, amit kb. 2,5 óra alatt el lehet olvasni.

Emellett a leckékhez tartoznak feladatok, amiknek az időigénye attól függ, hogy mennyit szánsz rá.

Egy jó marketing stratégiát nem egy nap összerakni, így ha a képzés végére egy használható stratégiát és tervet szeretnél érdemes 1-2 hetet rászánnod. Meg fogja érni, ígérem.

PIACKÉPES TUDÁST AD A KÉPZÉS?

A képzést az évek során kialakított rendszerem alapján írtam meg. Ezt a rendszert használom én is ha stratégiát készítek ügyfeleknek.

A marketinges vagy egy olyan keretrendszert kapsz a kezedbe, amit a legtöbb cégvezető elvár, de nem tudja kialakítani. Így biztosan jó pontot szerzel a főnöködnél.

Ha vállalkozó vagy, akkor főleg magadnak tanulsz, hogy időt és pénzt spórolj. Ezzel a képzéssel ezt elérheted. Minden szükséges információt megtalálsz egyben, amivel elkészíthetsz egy működő stratégiát. Így a megvalósításra tudsz fókuszálni.

A képzés nagyon nagy segítséget és igazi ugródeszkát jelent a későbbi sikerhez.

A képzésről mondták

“A leckék abszolúlt éthetőek, könnyen tanulhatóak, és nincs felesleges bla-bla :), minden korosztály számára kitünő anyag!

Lényeg a lényeg a tananyag színvonalas, és igényes! Gratulálok, még sok ilyen anyagot! Öröm olvasni. 🙂

Bieber Andrea

Marketing Stratégia készítés lépésről lépésre

mit kapsz a képzéstől?

  • Bevetésre kész marketing stratégia
  • Felépített konverziós folyamat
  • 11 gyakorlatorientált lecke példákkal
  • 3+ Munkafüzet, eszközlista, feladatlap, sablon
  • Email support, 24h válaszidővel
  • Örökös hozzáférés
  • Későbbi frissítések ingyenesen
  • Elérés mobilon és tableten is

 

 

 

19.900 Ft

Marketing Stratégia készítés lépésről lépésre VIP

mit kapsz a képzéstől?

  • mindent a marketing stratégia készítés lépésről lépésre csomagból
  • 15 óra ingyenes tanácsadást velem – értéke: 150.000 Ft

Mit nyersz a konzultációkkal?

  • egy partnert aki segít egy átgondolt, megvalósítható stratégiát létrehozni
  • egy szakértő szemet, aki segít ha elakadnál
  • egy tapasztalt szövetségest, aki minden marketing kérdésedre válaszol

99.900 Ft

Send this to a friend