Online marketing képzés:

Marketing stratégia készítés lépésről lépésre

Tűzd ki a megfelelő célokat, találd meg a célközönséged és tervezd meg az olajozott marketing gépezetet, ami segít elérni az üzleti céljaidat.

Ezt kapod a képzéstől: elkészíted az azonnal bevethető marketing stratégiád, miközben megtanulod, hogyan készíts marketing stratégiát bármikor bárkinek.

marketing stratégia képzés

Miért jó neked a stratégia képzés?

Mérhető, motiváló és reális marketing célokat tűzöl ki

Rátalálsz a legpotenciálisabb célcsoportokra

Megismered a versenytársaid marketing taktikáját és eszköztárát

Kialakítod az értékesítési tölcséred és a konverziós folyamataidat

Csak azokra a marketing csatornákra fókuszálsz ami tényleg működik

Kiszámolod a stratégia megvalósításhoz szükséges időt és pénzt

Neked szól ez a képzés, ha…

Marketing szakember vagy

Ha egyedül, vagy pár fős csapatot vezetve felelsz a teljes marketing tevékenységért, illetve kisebb büdzséből és időráfordítással kell gazdálkodnod.

Vállalkozó vagy

Ha a marketing csak egy kötelező teher számodra, ennek ellenére szeretnéd a minimálisan befektetett energiával a maximumot kihozni minden egyes kampányodból.

Tanuló vagy

A gyakorlati alapokra épülő tanulást sosem lehet elég korán kezdeni. Ráadásul a felsőoktatás sajnos ritkán enged használható tudással a világba, ezt tapasztalatból tudom. Ez a képzés orvosolja ezt a problémát.

Marketing stratégia az alapoktól – ezzel a tematikával jutsz el a célig

A képzés összesen 11 egymásra épülő leckéből és egy hasznos tanácsokkal teli Végszóból áll. Ismerkedj meg velük kicsit közelebbről.

1. Marketing stratégia alapok
1. lecke: Marketing stratégia alapok

Ebben a fejezetben tisztázzuk a marketingstratégia és a marketingterv fogalmát, különbségeit és egymással való kapcsolatát.

Olvasási idő: 5perc

2. Marketing stratégia célok
2. lecke: Marketing célok meghatározása

Ebben a fejezetben egy nagyon fontos dologról lesz szó: a reális mégis motiváló marketing célok kitűzéséről, amelyek emellett segítenek elérni az üzleti céljaidat is.

Ebből a leckéből megtanulod:

  • Mi a marketing cél?
  • Mitől lesz jó egy cél?
  • Hogyan kapcsold a marketing célokat az üzleti célokhoz?
  • Hogyan tűzz ki és váltsd valóra a célokat?

Olvasási idő: 12perc

Helyzetelemzés
3. lecke: Helyzetelemzés

A fejezet célja, hogy megismerd az erősségeidet és a gyengeségeidet, de mérd fel azt is, hogy milyen lehetőségek és veszélyek várnak. Tanuld meg, hogyan tudod ezeket beépíteni a marketing stratégiádba.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a SWOT elemzés és hogyan végezheted el?
  • Hogyan használd az analízis eredményét?

Olvasási idő: 10perc

Célcsoport
4. lecke: Célcsoport meghatározása

Ebben a leckében megtanítalak arra, hogyan határozd meg az ideális célcsoportodat és készíts buyer personát. Emellett megtanuld azt is, hogyan tudod validálni a feltételezéseidet.

A leckéből megtanulod:

  • Mi a célcsoport?
  • Hogyan azonosítsd a potenciális célcsoportokat?
  • Hogyan készíts buyer personát?
  • Milyen eszközökkel tudod validálni a célcsoportot?

Olvasási idő: 15perc

Értékajánlat
5. lecke: Értékajánlat megfogalmazása

Az 5. leckében megtanulod, hogyan szólítsd meg a célcsoportodat a megfelelő értékajánlattal és elsajátítod a Value Proposition Canvas használatát is.

Ebben a leckében megtanulod, hogy:

  • Mi az értékajánlat?
  • Mik a jó értékajánlat ismérvei?
  • Hogyan fogalmazd meg az értékajánlatodat?
  • Hogyan validáld a különböző verziókat?
  • Mi a Value Proposition Canvas és hogyan használd?

Olvasási idő: 10perc

Versenytárs elemzés
6. lecke: Versenytárs elemzés

A hatékony marketingstratégiához elengedhetetlen, hogy azonosítsd a versenytársaidat megszerezd róluk a számodra fontos információkat. Ebből a leckéből a hogyanra kapod meg a választ.

A 6. leckében megtanulod, hogy:

  • Hogyan határozd meg a versenytársaidat?
  • Milyen szempontok alapján elemezd őket?
  • Hogyan gyűjts adatokat a versenytársaktól?
  • Hogyan használd fel a kutatás eredményét a stratégiában?

Olvasási idő: 18perc

Marketing csatornák és eszközök
7. lecke: Konverziós funnel kialakítása és marketing csatornák kiválasztása

Ismerd meg a leggyakoribb marketing csatornákat & eszközöket, és tanuld meg hogyan válaszd ki a megfelelő csatorna-eszköz mixet a konverziós tölcsérednek megfelelően.

Erről lesz szó a leckében:

  • Mi a marketing csatorna és mi a marketing eszköz?
  • Mik a főbb online marketing csatornák?
  • Hogyan válaszd ki a számodra megfelelő csatornákat és építsd fel a konverziós folyamatodat?
  • Mi a buyer’s journey és hogyan építsd be a marketing stratégiádba?

Olvasási idő: 15perc

Analitika
8. lecke: Mérőszámok, Analitika

Az eredmények mérése a marketingcélok elérésének feltétele. Kerülj képbe a legfontosabb mérőszámokkal és tanuld meg milyen eszközzel tudod mérni a KPI-okat.

A leckéből megtanulod:

  • Mik a legfontosabb marketing mérőszámok?
  • Mik a KPI-ok és hogyan állítsd fel őket?
  • Milyen eszközökkel mérheted az egyes mérőszámokat?

Olvasási idő: 22perc

Erőforrás tervezés
9. lecke: Erőforrás tervezés

A leckében megtanulod az erőforrás-tervezés alapjait, illetve azt, hogyan tervezd meg és oszd be a stratégia megvalósításhoz szükséges erőforrásokat.

A leckében átvesszük:

  • Mi az erőforrástervezés?
  • Hogyan állítsd össze a szükséges szakértő listát?
  • Hogyan becsüld meg a feladatok elvégzéséhez szükséges időt?

Olvasási idő: 5 perc

Ütemezés
10. lecke: Ütemterv készítés

Megtanulod, hogyan készíts havi és heti szintű projekt ütemtervet, ami segít a feladatok napi szintű lebontásában.

A leckében szó lesz arról, hogy:

  • Mi a marketing idővonal?
  • Hogyan épül fel egy marketing projekt?
  • Hogyan készíts havi és heti bontású ütemtervet?

Olvasási idő: 7perc

Költségvetés
11. lecke: Költségvetés tervezés

A fejezetben megismered a különböző költségvetéstervező módszereket és néhány túlköltekezés elleni tippet is kapsz tőlem.

Ebben a fejezetben megtanulod:

  • Hogyan hangold össze a költségvetést a kitűzött célokkal?
  • Hogyan kalkuláld a marketing költségvetést?
  • Hogyan mérd fel mekkora büdzsé áll rendelkezésre?
  • Hogyan kerüld el a túlköltekezést?

Olvasási idő: 7perc

Költségvetés
Végszó

Összefoglalás és néhány utolsó hasznos jó tanács a marketing stratégiádhoz és tervedhez.

Olvasási idő: 3perc

Extra bónuszok járnak a képzésedhez

Tervező munkafüzet

 

A munkafüzet kitöltése a garancia arra, hogy a képzés elvégzése után használható marketingstratégiával gazdagodj. 

Töltsd ki a megfelelő adatokkal és szinte magától kész lesz a marketingstratégiád.

Stratégia eszköztár

 

Annak érdekében, hogy ne kelljen vesződnöd a megfelelő eszközök keresésével és egyből belevághass a tervezésbe, összegyűjtöttem minden szoftvert, Google Chrome bővítményt, kiegészítőt, applikációt és weboldalt, ami szükséges lehet a stratégiád elkészítéséhez.

Online konzultáció

 

Ha elakadnál a tananyaggal, vagy csak bizonytalan vagy néhány kérdésben az sem gond. A képzésedhez ugyanis jár 2×1 óra ingyenes online konzultáció, ahol válaszolok minden felmerülő kérdésre a stratégiakészítéssel kapcsolatban.

Örökös hozzáférés

 

Ha megvásároltad a képzést akkor az az örökké a tiéd lesz.

Bármikor hozzáférhetsz a jövőben, így akár minden évben előveheted, amikor megtervezed a következő időszakra vonatkozó marketingstratégiádat és tervedet.

 

Folyamatos frissítések

 

A marketing folyamatosan fejlődik, ezért mindig lesznek új leckék, eszközök és módszertanok, amikkel idővel bővülni fog a képzés.

Sok minden van, amivel szeretném kiegészíteni a tematikát, ezért mindig lesz újdonság a tananyagban.

Mobilra optimalizált

 

Ha nem szeretsz sokat a laptop vagy a számítógép előtt ülni, a képzést mobilon vagy tableten is végigcsinálhatod.

Tanulj egy kényelmes fotelben, utazás közben, a teraszod vagy kerted nyugalmában. Bárhol, ahol számodra kényelmes vagy inspiráló a környezet.

Ezt mondták a képzésről a korábbi résztvevők:

Bevetésre kész marketing stratégia

Vess véget a véletlenszerű és eredménytelen marketing próbálkozásoknak, állítsd a marketinget az üzleti céljaid szolgálatába és növeld a profitod.

Limitált ideig

Nap

:

Óra

:

Perc

:

Mp

19.900 Ft

Fektess Magadba!

  • Mérhető stratégia
  • Magasabb konverzió
  • Megtérülő marketing

Gyakran ismételt kérdések

BIZTOS TUDOM ALKALMAZNI A GYAKORLATBAN A TANULTAKAT?

A képzést kifejezetten úgy készítettem, hogy minden lecke után egy lépéssel közelebb kerülj a saját marketing stratégiádhoz. Ha becsületesen végigcsinálod a képzés feladatait, akkor a 11. lecke végén már egy kidolgozott marketingstratégiával és marketingtervvel gazdagodsz. Emellett megtanulod a stratégiakészítés csínját-bínját.

NEM BAJ, HOGY CSAK ONLINE TANULOK?

Egyáltalán nem! A mai rohanó világban már nem a tantermi képzések, hanem az online kurzusok jelentik a legkényelmesebb és valóban időhatékony megoldást. Anélkül, hogy az oktatás minőségéről le kellene mondanod.

Nálam bármikor visszatérhetsz a leckékhez végigcsinálhatod a feladatokat.
Ma már ez a legjobb, leghatékonyabb és leginkább pénztárcabarát tanulási módszer.
Mindig kiemelem, ami fontos és pontosan elmondom, mit, hol, hogyan kell csinálnod.

NINCS SOK IDŐM TANULNI. EZ NEM JELENT PROBLÉMÁT?

A képzésnek nincs időkorlátja, nem kell 1 hét alatt mindent elvégezned. Nem az a lényeg, hogy mielőbb a végére érj a leckék megnézésének, hanem az, hogy a saját tempódban haladva sikeresen megvalósíts mindent.

A képzést elvégezheted akár egy hétvége alatt is de a megvalósításhoz biztosan több idő kell majd. Ha ehhez neked 1-2 hónapra lesz szükséged hozzá, az is teljesen rendben van.

MARKETINGGEL FOGLALKOZOM, ÍGY IS HASZNOS LESZ A KÉPZÉS?

Biztos lesz olyan, amivel már találkoztál, de keretben látni egy marketing folyamatot mindig segít. Főleg akkor, ha egyedüli marketinges vagy a cégnél, és nincs kihez fordulnod tanácsért és még a kollégákkal közös brainstormingról is le kell mondanod.

Ebben a képzésben 5+ év tapasztalata, 500+ eszköz kipróbálása és módszertanok tesztelése van beépítve. Így neked ezekkel már nem kell feleslegesen időt húznod.

LESZNEK FRISSÍTÉSEK?

Mint minden iparág, a marketing is folyamatosan fejlődik. Emiatt mindig lesznek új részek, amik bekerülnek majd a képzésbe. Ahol szükséges ott vagy új lecke készül, vagy a meglévő anyagokat frissítem annak érdekében, hogy minden naprakész legyen. 

Ha találok valamilyen új eszközt, jobb módszert akkor is frissítem a leckéket. Ezeket a frissítéseket később bármikor ingyenesen elérheted. Ráadásul örökös hozzáférést kapsz a képzéshez tartozó tananyagokhoz, csekklistákhoz és minden bónuszhoz is!

MEDDIG FÉRHETEK HOZZÁ A TANANYAGOKHOZ?

Örökös hozzáférést kapsz, így évek múlva is elérhetőek lesznek a képzések anyagai. Akár minden évben előveheted, amikor megtervezed a következő időszakra vonatkozó marketingstratégiádat és marketingtervedet.

HOL FÉREK HOZZÁ A TANANYAGHOZ?

A sikeres vásárlást követően a tananyagot a Modern Marketing weboldalon éred el, a fiókodban. A belépéshez szükséges instrukciókat emailben fogod megkapni.

TUDOM MOBILON VAGY TABLETEN CSINÁLNI A KÉPZÉST?

Igen!

Számomra rendkívül fontos volt a tananyag készítésekor, hogy mobil eszközökön is elérhető és olvasható legyen minden lecke. Az oldal teljesen mobilra optimalizált, így a leckéket könnyen elolvashatod akár telefonon és tableten is.

A munkafüzet kitöltése is megoldható ezeken az eszközökön, ha van Google Sheet alkalmazásod, de mindenképp kényelmesebb laptopon végigmenni rajta.

NEM VAGYOK MARKETINGES, ÍGY TUDOM MAJD KÖVETNI A KÉPZÉST?

Biztos vagyok benne!

A leckéket úgy állítottam össze, hogy a gyakorlatok mellett az alapozó elmélet is szerepel. Emellett ahol szükségesnek éreztem, ott további forrásokat adtam meg egy-egy téma könnyebb megértéséhez.

Ha pedig elakadnál bátran kérdezhetsz. 😊

SEGÍTESZ, HA ELAKADTAM?

Természetesen!

Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre.

Emellett a képzéshez jár 2×1 óra online konzultáció, ahol minden kérdésre válaszolok a marketing stratégiáddal kapcsolatban. 🙂

MENNYI IDŐT VESZ IGÉNYBE A KÉPZÉS ELVÉGZÉSE?

A képzés 11 leckéből áll, amit kb. 2,5 óra alatt el lehet olvasni.

Emellett a leckékhez tartoznak feladatok, amiknek az időigénye attól függ, hogy mennyit szánsz rá.

Egy jó marketingstratégiát nem 1 nap összerakni. Ha a képzés végére egy használható stratégiát és tervet szeretnél, akkor mindenképpen érdemes 1-2 hetet rászánnod. Meg fogja érni, ígérem.

PIACKÉPES TUDÁST AD A KÉPZÉS?

A képzést az évek során szerzett tapasztalataim és az ezáltal kialakított rendszerem alapján írtam meg. Ezt használom én is, ha stratégiát készítek ügyfeleknek. Ha marketinges vagy, olyan keretrendszert kapsz a kezedbe, amit a legtöbb cégvezető elvár, de saját maga már nem tudja kialakítani. Így biztosan jó pontot szerzel a főnöködnél.

Ha vállalkozó vagy, akkor főleg magadnak tanulsz, hogy időt és pénzt spórolj. Ezzel a képzéssel ezt is elérheted. Minden szükséges információt megtalálsz egy helyen, amivel elkészíthetsz egy működő stratégiát. Így a megvalósításra tudsz fókuszálni.

A képzés nagyon nagy segítséget és igazi ugródeszkát jelent a sikeres, tudatos építkezéshez.

Ismerd meg a mentorod

Varga Daniella
ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ

 

Varga Daniella online marketingszakértő és a Modern Marketing blog alapítója vagyok. Azért hoztam létre a Marketing stratégia készítése lépésről lépésre képzést, mert én is átmentem azon, amin te.

Évekig 1 fős marketing csapatként dolgoztam, ezért minden marketing területhez értenem kellett egy kicsit. Kihívás volt, hiszen annak ellenére, hogy marketingszakon végeztem az egyetemen, az ott kapott elméleti képzés közel sem volt elég a való élet marketingjéhez. A tudást egyedül, önfejlesztéssel és rengeteg kísérletezéssel kellett megszereznem.

Ebben nem segített, hogy főleg felületes, semmitmondó, egymást ismétlő cikkekkel és oktatóanyaggal találkoztam az online és az offline térben. Ráadásul az is megnehezítette a pályát, hogy hasznos, magyar nyelvű és magyar piacra fókuszáló tartalommal nem igazán lehetett találkozni.

Emiatt megígértem magamnak, hogy elkészítem azokat a tanfolyamokat, amikre nekem is szükségem lett volna az utam során.

Gyakorlati megoldásokra fókuszáló, azonnal alkalmazható tudást adó képzést.

Azt gondolom ezzel a képzéssel sikerült teljesíteni az ígéretemet. Ezzel a komplex tananyaggal te már rengeteg felesleges idő- és pénzkidobást spórolhatsz meg magadnak.

Send this to a friend