Ingyenes webforgalom audit + azonnal használható tanácsok

Több látogató és vásárló,
0 Ft-os hirdetési költséggel?

Simán! A tartalommarketing & SEO még mindig csodákra képes, ez tapasztalat. Tudd meg, hogyan lehet elég látogatód és vásárlód, és mennyit spórolhatsz, ha a hirdetések helyett az organikus elérésre fókuszálsz.

Szakértői konzultáció, humbugok nélkül

Mit kapsz az ingyenes auditon?

A weboldal látogatóid számát

A jó tartalmak brutál mennyiségű organikus weboldal látogatót hoznak, akár éveken át. A konzultáción mutatom, mennyi látogatód lesz a keresőből.

Megtudod mennyi vásárlód lehet

Több minőségi látogatóval több vevőd is lesz, ez alap. Az ingyenes konzultáción azt is láthatod mennyivel több vevőd lesz organikusan a következő egy évben.

Mutatom mennyi pénzt spórolsz

Az organikus forgalommal a hirdetések jelentős részét (vagy az egészet) is kiválthatod. A konzultáción az is kiderül mennyi pénz marad a zsebedben.

Azonnal beépíthető tanácsokat kapsz

A konzultáción az előrejelzés mellett azonnal használható javaslatokat is kapsz, amikkel te is javíthatsz az organikus eléréseden és weboldal forgalmadon.

Miért éri meg az organikusnak lenni 2022-ben?

Szuper magas megtérülése van

A tartalommarketing és SEO magasan a legjobban megtérülő marketing csatorna. A ROI akár 748% is lehet ellenben a Facebook (78%) vagy a Google (35%) hirdetésekkel.

Érdeklődő közönséget szólítasz meg

Az organikus látogatókat már eleve érdekli az ajánlatod, hiszen rákerestek a témára. Ellenben a közösségi médiával, ahol két macskás videó között esze ágában sincs senkinek vásárolni.

Több pénz marad a zsebedben

Több organikus látogató mellett kevesebbet vagy akár semennyit sem kell hirdetésre költened, mert “maguktól” jönnek az érdeklődők és a vevők is.

Sokáig hozza a vevőket

Egy jól megírt cikk évekig termeli neked a minőségi látogatókat és érdeklődőket, ellenben egy hirdetéssel, ami csak addig hozza a forgalmat amíg fizetsz.

Apropó hirdetések…

Ha a vállalkozásod és az eladásod növekedése csak Facebook hirdetésekre támaszkodik neked annyi.

A hirdetési bevételek a Facebook egyetlen bevételi forrása. Ahhoz, hogy a Facebook minden évben osztalékot tudjon fizetni, emelni fogja a hirdetési árakat MINDEN EGYES ÉVBEN.

Hogy ez ne legyen hatással rád, növelned kell az organikus lábnyomod.

Miért én?

Sok oka van, az egyik, hogy szenvedélyesen hiszek abban, hogy minőségi, értéket adó tartalommal sokkal könnyebben lehet vállalkozást építeni plusz az eladás sem lesz izzadságszagú.

Az elmúlt 7 évben bőven kitapasztaltam, milyen az értékes és minőségi tartalom és hogyan lehet vele elérni és megszólítani a jó közönséget.

A másik, hogy a cikkeim a Google #1 oldalán jelennek, olyan kulcsszavakra, mint a: marketing stratégia, célcsoport, smart célok, SWOT elemzés, időmenedzsment, blog készítés, blogbejegyzés és még sok más.

Ha pontos akarok lenni, akkor a blogbejegyzéseim 63%-a az első oldalon jelenik meg, a célzott fő kulcsszavamra (és sok más kapcsolódó kulcsszóra is). Ugyanígy a vendégcikkeim (pl. versenytárs elemzés eszközök kulcsszóra) és a 2-3 éve írt angol nyelvű cikkeim (pl. idea validation, proof of concept template, customer validation kulcsszavakra) is az első oldalon horgonyoztak le és termelik a forgalmat a mai napon is.

Kérem az ingyenes auditot és konzultációt

Hogy az auditot meg tudjam csinálni, szükségem van néhány adatra és információra. Ez után készül el az elemzés és egyeztetünk időpontot a konzultációra, ahol megmutatom hogyan és mennyi látogatót szerezhetsz organikusan.

Fontosnak tartom, hogy megismerjem az üzleti céljaidat, a piacot és a jelenlegi adottságokat. Csak így tudok személyre szabott auditot készíteni és valóban hasznos tanácsokat adni.