HAMAROSAN:

Marketing Stratégia és Terv készítés képzés

Tanulj meg mindent, amire szükséged lehet egy reális marketing stratégia és terv elkészítéséhez, akkor is ha nem marketinges vagy.

Sok tartalommal és képzéssel találkozhatsz, ami megmondja mi a marketing stratégia. De egyik sem tanít meg, hogyan csináld.

Ez a képzés más.

A tanfolyam tele van példákkal, módszertanokkal, folyamatokkal, tippekkel, trükkökkel és gyakorlatokkal, amik segítenek neked és a csapatodnak egy reális, a gyakorlatban is használható marketing stratégia és terv elkészítésében.

Menj haza egy marketing stratégiával amit ténylegesen meg is valósítasz.

Ültesd át a gyakorlatba az itt tanultakat a képzéshez tartozó munkafüzet és sablonok segítségével.

Csatlakozz a várólistához és kapj 20% kedvezményt a képzés árából!

Kinek szól a képzés?

Marketingeseknek

Ha egyedül vagy kis csapatban felelsz a teljes marketing tevékenységért, esetleg limitált erőforrásból és büdzsét kell teljesítened.

Vállalkozóknak

Ha a marketing csak egy kötelező teher, és szeretnél minimális befektetett energiával a maximumot kihozni.

Tanulóknak

Sajnos a felsőoktatás ritkán enged használható tudással a világba, ezt tapasztalatból tudom. Ez a képzés igen.

A képzés tematikája

1. lecke: Marketing stratégia alapok

A fejezetben tisztázzuk a marketing stratégia és marketing terv fogalmát és kapcsolatát.

Olvasási idő: 5perc

2. lecke: Marketing célok meghatározása

Tanuld meg, hogyan tűzz ki reális mégis motiváló marketing célokat, amik a segítenek elérni az üzleti céljaidat.

Olvasási idő: 12perc

3. lecke: Helyzetelemzés

Fedezd fel mik az erősségeid és gyengeségeid, milyen lehetőségek és veszélyek várnak, és hogyan tudod ezeket beépíteni a marketing stratégiádba.

Olvasási idő: 10perc

4. lecke: Célcsoport meghatározása

Határozd meg az ideális célcsoportodat és készíts marketing personát és tanuld meg, hogyan tudod validálni a feltételezéseidet.

Olvasási idő: 15perc

5. lecke: Értékajánlat megfogalmazása

Tanuld meg, hogyan szólítsd meg a célcsoportod a megfelelő értékajánlattal és sajátítsd el a Value Proposiotion Canvas használatát.

Olvasási idő: 10perc

6. lecke: Versenytárs elemzés

Azonsítsd a versenytársaidat és tudd meg, hogyan tudhatod meg róluk a neked fontos információkat.

Olvasási idő: 18perc

7. lecke: Megfelelő marketing csatornák és eszközök kiválasztása

Ismerd meg a leggyakoribb marketing csatornákat & eszközöket, és tanuld meg hogyan válaszd ki a megfelelő csatorna-eszköz mixet a konverziós tölcsérednek megfelelően.

Olvasási idő: 15perc

8. lecke: Mérőszámok, Analitika

Kerülj képbe a legfontosabb mérőszámokkal és tanuld meg milyen eszközzel tudod mérni a KPI-okat.

Olvasási idő: 22perc

9. lecke: Erőforrás tervezés

Sajátítsd el az erőforrás tervezés alapjait, és tervezd meg és oszd be a stratégia megvalósításhoz szükséges erőforrásokat.

Olvasási idő: 5 perc

10. lecke: Ütemterv készítés

Tanuld meg hogyan készíts havi és heti szintű projekt ütemtervet, ami segít a feladatok napi szintű lebontásában. 

Olvasási idő: 7perc

11. lecke: Költségvetés tervezés

Ismerd meg a különböző költségvetés tervezés módszereket és tegyél szert a túlköltekezés elleni tippekre.

Olvasási idő: 7perc

Végszó

Összefoglalás és néhány utolsó hasznos jó tanács a marketing stratégiádhoz és tervedhez.

Olvasási idő: 3perc

Varga Daniella
ONLINE MARKETING SZAKÉRTŐ

Varga Daniella vagyok, online marketing szakértő és a Modern Marketing Blog megalapítója.

Én készítettem a képzést és én is kísérlek végig az egyes témákon, leckéken, gyakorlatokon.

Évekig egy fős marketing csapatként dolgoztam, így minden marketing területhez értenem kellett egy kicsit. Bár marketing szakot végeztem, közel sem volt elég a való éle marketingjéhez. A tudást egyedül, önfejlesztéssel és kísérletezéssel kellett megszereznem.

Nem segített, hogy főleg felületes, semmitmondó, egymást ismétlő cikkekkel és oktatóanyaggal találkoztam. Ráadásul hasznos, magyar nyelvű, magyar piacra fókuszáló tartalommal alig találkoztam.

Megígértem magamnak, hogy elkészítem azokat a tanfolyamokat, amikre nekem is szükségem lett volna az utam során:

Gyakorlati, azonnal alkalmazható tudást adó képzést.

Azt gondolom ezzel a képzéssel ez sikerült.

Bónuszok a képzéshez

Ingyenes extrák

Tervező munkafüzet

A munkafüzet kitöltése lesz a garancia arra, hogy egy használható marketing stratégiával gazdagodj.

Csak ki kell töltened a megfelelő adatokkal és szinte magától kész lesz a marketing stratégiád.

Stratégia eszköztár

Hogy ne kelljen vesződnöd a megfelelő eszközök keresésével, összegyűjtöttem több szoftvert, Google Chrome bővítményt, kiegészítőt, applikációt és weboldalt, ami szükséges lehet a stratégia elkészítéséhez.

Ebook formátum

Ha nem szereted a sokáig a képernyőt nézni, a képzés szöveges részét ebookon is olvashatod. Tanulj egy kényelmes fotelben, utazás közben,  a teraszod vagy kerted nyugalmában. Bárhol, ahol kényelmes vagy inspiráló.

Értesülj elsőként ha elérhető a képzés

Send this to a friend