Webforgalom felpörgető csomag

Pörgesd fel a weboldalad forgalmát, hirdetések nélkül

Segítek, hogy a weboldaladra záporozzanak a látogatók, akkor is amikor nyaralsz vagy alszol.

Miért létfontosságú az organikus forgalom?

Ha a vállalkozásod és az eladásod növekedése csak facebook hirdetésekre támaszkodik neked annyi.

A hirdetési bevételek a Facebook egyetlen bevételi forrása. Ahhoz, hogy a Facebook osztalákot tudjon fizetni minden évben, emelni fogja a hirdetési árakat MINDEN EGYES ÉVBEN.

Hogy ez ne legyen hatással rád, növelned kell az organikus lábnyomod.

Megéri az organikus látogatószerzés?

Röviden igen.

De beszéljenek a számok:

Az elmúlt hónapban nagyságrendileg 1800-an látogatták meg a weboldalamat.

Ez a forgalom fizetett hirdetésekből, a jelenlegi Google Ads árak alapján
382 696 Ft-omba került volna.

Ez éves szinten 4 592 358 Ft-ot jelent. 

Ennyi pénzt spórolhatsz organikus forgalomal.

Ezt kapod kézbe a projekt végén

6-12 hónapra elegendő tartalomjavaslat.

Válogatott kulcsszólista, ami a célcsoport keresési szándékát és az üzleti célokat is kielégíti.

SEO optimalizált tartalomstratégia, hogy a forgalom organikus legyen.

Tartalom a marketing funnel minden szintjére.

tartalommarketing képzés

Miért velem dolgozz?

Az elmúlt egy évben sikerült 408%-kal növelnem a blogom havi organikus forgalmát, hirdetések használata nélkül.

modern marketing blog eredmények

Ez alatt az idő alatt kitapasztaltam, hogyan találjam meg a leghatékonyabb kulcsszavakat, milyen tartalmat érdemes írni a keresési szándék alapján vagy hogy hogyan érdemes felépíteni a tartalommarketing funnelt.

Mert nem elég csak kulcsszavakra tartalmat írni. Ahhoz, hogy a tartalommal leadeket generál vagy bevételt növelj a funnel többi szakaszára is gondolnod kell.

taetalommarketing tölcsér

A céljaid és a kutatás alapján erre is javaslatot teszek, hogy neked már csak a megvalósítás maradjon.

Ha a megvalósításban is segítségre van szükséged, abban is segíthetek :).

Kérj ajánlatot

Hogy tudjak segíteni, szükségem van néhány adatra és információra. Az ajánlatadást minden esetben egy rövid elemzés és egy telefonos konzultáció előzi meg.

Fontosnak tartom, hogy megismerjem az üzleti céljaidat, a piacot és a jelenlegi adottságokat. Csak így tudok személyre szabott ajánlatot adni és eredményesen együtt dolgozni veled.