Így találd meg az ideális célcsoportod

Ha megvan a jó célcsoport jobban megy az eladás, olcsóbb lesz a hirdetés, könnyebb lesz a szövegírás és több pénz marad a zsebedben.

Ideális Vevő Minikurzus sz útmutató, amivel megtalálhatod azokat a vevőket, akik boldogan adják oda a pénzüket az ajánlatodért…

Eredmény: több vevő és több bevétel.

A minikurzus segítségével

Nő a bevételed

Tudod mire vágyik a vevő, ezért vonzóbb ajánlatot raksz össze, amit magasabb áron adhatsz, és a konverziód is magsabb lesz. Így a bevélteled, sőt a profitod is nő.

Olcsóbb lesz a hirdetés

Mivel kívül-belül ismered a vevőd, sokkal pontosabban célzol és meggyőzőbb hirdetést készítesz. Eredmény = alacsonyabb konverziós költség = olcsóbb hirdetés.

Könnyebb lesz a szövegírás

Pontosan tudod, hogy kinek milyen problémájára adsz megoldást és milyen kifogást kell kezelned. Így a hirdetés, landing vagy hírlevél szöveg szinte megírja magát.

Időt nyersz

Ismered a vevő igényeit, így a marketing anyagokat seperc alatt összerakod. Plusz egy pontos personával a kezedben könnyebb a részfeladatok kiszervezése.

HOGYAN találod meg 4 LÉPÉSBEN
az ideális vevőd?

A képzés online több mint 2 óra videós anyagot tartalmaz, plusz 6 olyan gyakorlati feladatot, amivel az ügyfeleimnek is segítek megtalálni a legpotenciálisabb célcsoportot.

1. Modul

Így találd meg az ideális vevőd
  • 1. lecke: Milyen kötelező alap tudnivalókra van szükséged a sikerhez?
  • 2. lecke: Kik lehetnek a vevőid? – Gyakorlati feladat
  • 3. lecke: Hogyan hasonlíthatsd össze a célközönségeket? Gyakorlati feladatok: célcsoport távolság módszer, facebook célközönség teszt, a “3 kérdés”
  • 4. lecke: Hogyan válaszd ki a legpotenciálisabb célcsoportot? Gyakorlati feladat

2. Modul

Hogyan csinálj valóban használható personát?
  • 1. lecke: Az elsőrangú buyer persona 6 jellemzője
  • 2. lecke: Milyen elemek kellenek és nem kellenek a personádba?
  • 3. lecke: Kitöltési útmutató – Hogyan töltsd fel élettel a personád? 
  • Bónusz: Persona sablon

3. modul

Hogyan szerezd meg a personádhoz szükséges infókat?
  • 1. lecke: Hogyan csináld, ha már vannak vevőid?
  • 2. lecke: Hogyan csináld, ha még csak követőbázisod van?
  • 3. lecke: Hogyan csináld, ha se vevőid se követőbázisod sincs?

4. modul

Hogyan használd a personád a marketingedben?
  • 1. lecke: Hogyan készíts ellenálhatatlan ajánlatot a personád segítségével?
  • 2. lecke: Hogyan írj meggyőzőbb szöveget a persodád adataival?
  • 3. lecke: Hogyan használd a tartalom készítéshez az infókat?
  • 4. lecke: Hogyan csinálj olcsóbb hirdetéseket a personáddal?

A videós kurzusban mindent megtanulsz, utána csinálhatod is.

Tényleg ennyire fontos az
ideális vevő?

Röviden igen.

Az ideális vevőd megtalálása és feltérképezése a kulcs a több bevőtelhez és a magasabb profithoz. Ezt az oldalon bőven kifejtettem.

De ha nekem nem hiszel, talán majd
Monica-nak fogsz.

ismerősek ezek a gondolatok?

“Nekem mindenki a célcsoportom…”

“Nem tudom meggyőzni a vevőimet, hogy vásároljanak.”

“Hiába hírleveleznék, nem tudok feliratkozókat szerezni.”

“Annyi mindent kipróbáltam, mégsincs elég vevőm…”

Megértem, ha el vagy keseredve. A folyamatos sikertelen próbálkozások a legkitartóbbal kedvét is elveszik. De ígérem, az útmutató használatával búcsút inthetsz a fenti gondolatoknak:

  • Tisztán látod kihez kell szólnod a marketing üzeneteddel
  • Te hallod a legtöbb kifogást, így te tudod a legjobban kezelni azokat
  • Senkinek nem lesz annyi sikersztorija, mint neked.
  • Egy tesztelt és bevált rendszer leírását kapod kézhez
  • Az érdeklődők maguktól szeretnének majd vásárolni, mert hiteles szakértő leszel a témádban.

ezért fogod imádni

a Ideális Vevő Minikurzust

Jobb ajánlatot tudsz összerakni

Mivel pontosan tudod milyen problémákkal küzd a vevőd, olyan ajánlatot tudsz neki összerakni, ami megoldja a nehézségeit. Így az ajánlatod ellenállhatatlan lesz.

Fókuszáltabb leszel

Tudod mi az ami működik a vevődnél, ezért nem kell kampányból kampányba ugrálnod, hogy meggyőzd. Könnyen kialakíthatod azt a marketing stratégiát, ami akár automatán hozza a vevőket.

Könnyebben adsz el drágább termékeket is

Nehezebb lesz téged összehasonlítani, így nem érint annyira az árverseny.
A magasabb ár, az „biztos azért van, mert Te vagy a téma szakértője”.

Nyugodt szívvel szervezed ki a részfeladatokat

Egy kidolgozott és frissen tartott personát csak oda kell adnod a PPC szakembernek és szövegírónak és már pontosan tudni fogják kit és hogyan tudnak megszólítani.

Mindehhez egy lépésről lépésre útmutatót kapsz

Nem lesz többé fejvakarás és bizonytalan próbálkozás. A minikurzus végig fogja a kezed és bemutatja, hogyan azonosítsd és térképezd fel az ideális vevőd. Csak annyi a dolgod, hogy megcsináld a képzésben tanultakat.

Különleges bónuszok

A kurzus mellé most extra bónuszokat is kapsz. Ugyanaz az ár, 2x annyi érték.

Bónusz1 - Ajánlat

Bónusz #1: Honnan tudod, hogy biztosan jó-e az ajánlatod?

Az igazán jó ajánlat problámát old meg és valódi értéket ad a vevőknek.

Ebben a bónusz anyagban megmutatom, hogyan csekkold, hogy az ajánlatod valóban értékes-e a célközönségednek. Plusz megmutatom az ajánlat alkotó technikát, amit az Airb&b is használt a vállalkozás megalapításakor.

Értéke: 9 900 Ft

Bónusz2 - Értékajánlat Vászon

Bónusz #2: Hogyan találd meg a vevőid problémáit?

Az egyik legjobb módszer a vevői problémáinak és vágyainak feltérképezésére az Értékajánlat Vászon.

Ebben a bónusz anyagban megmutatom mi az és hogyan tudod a vevők igényeit a termékeiddel és szolgáltatásaiddal összekötni.

Értéke: 8 900 Ft

Bónusz3 - Buyer Persona sablon

Bónusz #3: Buyer Persona sablon

A Buyer Persona biztosítja, hogy a kommunikációd egységes és gördülékeny legyen minden csatornán. Ráadául a feladatok kiszervezését is elképesztően megkönyíti.

A bónusz anyagban található sablonnal és a kitöltést segítő kérdésekkel könnyedén létrehozhatsz akár több buyer personát is.

Értéke: 4 900 Ft

Varga Daniella online marketing szakértő

Miért én?

Több mint 6 éve dolgozok online marketing területen és 1,5+ éve alapítottam ezt a blogot, amit mára több, mint 30 000-en olvastak, hirdetések nélkül.

Az évek során segítettem startupoknak az ötletük validálásában, készítettem cégeknek marketing stratégiát és segítettem vállalkozóknak megtalálni a célcsoportját.

A képzésben azt módszert mutatom meg neked, amit az évek során tökéletesítettem.

Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan adj értéket minél több embereknek és juttasd el a megoldást a problémához. Így a képzéseimet is erre az elvre építem.

felkészültél?

Ideális Vevő Minikurzus

értéke: 19 900 Ft

  • ismered a vevőid legégetőbb problémáit és azokra közvetlenül tudsz reagálni
  • olcsóbbak lesznek a hirdetéseid, a jobb célzásnak és meggyőzőbb szövegnek köszönhetően
  • gyorsabban megy a szövegírás és a tartalomgyártás, mert tudod mire kíváncsiak a vevőid
  • meggyőzőbb ajánlatod, így több érdeklődőd és több vevőd lesz
  • minőségi feliratkozókkal nő az email listád
  • lekörözöd a konkurenciát, akiknek esélye sem lesz másolni téged
ideális vevő minikurzus
Bónusz1 - Ajánlat

Hogyan teszteld jó-e az ajánlatod?

Ellenőrizheted vele elég értékes-e az ajánlatod a vevődnek.

Értéke: 9 900 Ft

Bónusz2 - Értékajánlat Vászon

Hogyan kösd össze a vevők igényeit az ajánlatoddal?

A segítségével tiszta lesz hogyan elégítsd ki a vevőid igényeit.

Értéke: 8 900 Ft

weboldal sebesség videó

buyer persona sablon + kitöltést segítő kérdések

Segít, hogy könnyedén összerakd a buyer personád.

Értéke: 4 900 Ft

Szerezd meg 43 600 Ft helyett

14 990 Ft

Eredmény: több vevő, organikusan.

gyakori kérdések

Hogyan zajlik a kurzus?

A kurzus teljesen online videós és szöveges leckékből áll. Mindent elmagyarázok és megmutatok, így akkor is tudod követni és alkalmazni, ha most találkozol először egy eszközzel. A kurzust ráadásul korlátlan ideig visszanézheted!

Így később bármikor előveheted.

Kurzus mellé videós és más bónuszok is járnak, amik a vásárlással automatikusan megkapsz. (Máshol nem tudod megvenni őket).

Mennyi időt szánjak a képzésre?

A minikurzusban összesen 1 órányi videós anyagot találsz.

Ne aggódj, minden témát jól emészthető, rövid videókra bontottam. Követhető és élvezhető, ezt garantálom 🙂

Ezen kívül rajtad áll, milyen sebességgel szeretnéd / tudod megvalósítani a tanultakat. Ha lassabban haladsz, az sem gond, mert a felvételeket korlátlan ideig eléred és így bármikor fel tudod őket dolgozni visszamenőleg is a tanultakat.

mi van ha elakadok?

Természetesen!

Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre. 🙂