Így találd meg az ideális célcsoportod
Ha megvan a jó célcsoport jobban megy az eladás, olcsóbb lesz a hirdetés, könnyebb lesz a szövegírás és több pénz marad a zsebedben.
Ideális Vevő Minikurzus sz útmutató, amivel megtalálhatod azokat a vevőket, akik boldogan adják oda a pénzüket az ajánlatodért…
Eredmény: több vevő és több bevétel.
![[VMS] Termék mockup 600](https://daniellavarga.hu/wp-content/uploads/2021/10/VMS-Termék-mockup-600.png)
A minikurzus segítségével
Nő a bevételed
Tudod mire vágyik a vevő, ezért vonzóbb ajánlatot raksz össze, amit magasabb áron adhatsz, és a konverziód is magsabb lesz. Így a bevélteled, sőt a profitod is nő.
Olcsóbb lesz a hirdetés
Mivel kívül-belül ismered a vevőd, sokkal pontosabban célzol és meggyőzőbb hirdetést készítesz. Eredmény = alacsonyabb konverziós költség = olcsóbb hirdetés.
Könnyebb lesz a szövegírás
Pontosan tudod, hogy kinek milyen problémájára adsz megoldást és milyen kifogást kell kezelned. Így a hirdetés, landing vagy hírlevél szöveg szinte megírja magát.
Időt nyersz
Ismered a vevő igényeit, így a marketing anyagokat seperc alatt összerakod. Plusz egy pontos personával a kezedben könnyebb a részfeladatok kiszervezése.
HOGYAN találod meg 4 LÉPÉSBEN
az ideális vevőd?
A képzés online több mint 2 óra videós anyagot tartalmaz, plusz 6 olyan gyakorlati feladatot, amivel az ügyfeleimnek is segítek megtalálni a legpotenciálisabb célcsoportot.
1. Modul
Így találd meg az ideális vevőd
- 1. lecke: Milyen kötelező alap tudnivalókra van szükséged a sikerhez?
- 2. lecke: Kik lehetnek a vevőid? – Gyakorlati feladat
- 3. lecke: Hogyan hasonlíthatsd össze a célközönségeket? Gyakorlati feladatok: célcsoport távolság módszer, facebook célközönség teszt, a “3 kérdés”
- 4. lecke: Hogyan válaszd ki a legpotenciálisabb célcsoportot? Gyakorlati feladat
2. Modul
Hogyan csinálj valóban használható personát?
- 1. lecke: Az elsőrangú buyer persona 6 jellemzője
- 2. lecke: Milyen elemek kellenek és nem kellenek a personádba?
- 3. lecke: Kitöltési útmutató – Hogyan töltsd fel élettel a personád?
- Bónusz: Persona sablon
3. modul
Hogyan szerezd meg a personádhoz szükséges infókat?
- 1. lecke: Hogyan csináld, ha már vannak vevőid?
- 2. lecke: Hogyan csináld, ha még csak követőbázisod van?
- 3. lecke: Hogyan csináld, ha se vevőid se követőbázisod sincs?
4. modul
Hogyan használd a personád a marketingedben?
- 1. lecke: Hogyan készíts ellenálhatatlan ajánlatot a personád segítségével?
- 2. lecke: Hogyan írj meggyőzőbb szöveget a persodád adataival?
- 3. lecke: Hogyan használd a tartalom készítéshez az infókat?
- 4. lecke: Hogyan csinálj olcsóbb hirdetéseket a personáddal?
A videós kurzusban mindent megtanulsz, utána csinálhatod is.
Tényleg ennyire fontos az
ideális vevő?
Röviden igen.
Az ideális vevőd megtalálása és feltérképezése a kulcs a több bevőtelhez és a magasabb profithoz. Ezt az oldalon bőven kifejtettem.
De ha nekem nem hiszel, talán majd
Monica-nak fogsz.

ismerősek ezek a gondolatok?
“Nekem mindenki a célcsoportom…”
“Nem tudom meggyőzni a vevőimet, hogy vásároljanak.”
“Hiába hírleveleznék, nem tudok feliratkozókat szerezni.”
“Annyi mindent kipróbáltam, mégsincs elég vevőm…”
Megértem, ha el vagy keseredve. A folyamatos sikertelen próbálkozások a legkitartóbbal kedvét is elveszik. De ígérem, az útmutató használatával búcsút inthetsz a fenti gondolatoknak:
- Tisztán látod kihez kell szólnod a marketing üzeneteddel
- Te hallod a legtöbb kifogást, így te tudod a legjobban kezelni azokat
- Senkinek nem lesz annyi sikersztorija, mint neked.
- Egy tesztelt és bevált rendszer leírását kapod kézhez
- Az érdeklődők maguktól szeretnének majd vásárolni, mert hiteles szakértő leszel a témádban.
ezért fogod imádni
a Ideális Vevő Minikurzust
Jobb ajánlatot tudsz összerakni
Mivel pontosan tudod milyen problémákkal küzd a vevőd, olyan ajánlatot tudsz neki összerakni, ami megoldja a nehézségeit. Így az ajánlatod ellenállhatatlan lesz.
Fókuszáltabb leszel
Tudod mi az ami működik a vevődnél, ezért nem kell kampányból kampányba ugrálnod, hogy meggyőzd. Könnyen kialakíthatod azt a marketing stratégiát, ami akár automatán hozza a vevőket.
Könnyebben adsz el drágább termékeket is
Nehezebb lesz téged összehasonlítani, így nem érint annyira az árverseny.
A magasabb ár, az „biztos azért van, mert Te vagy a téma szakértője”.
Nyugodt szívvel szervezed ki a részfeladatokat
Egy kidolgozott és frissen tartott personát csak oda kell adnod a PPC szakembernek és szövegírónak és már pontosan tudni fogják kit és hogyan tudnak megszólítani.
Mindehhez egy lépésről lépésre útmutatót kapsz
Nem lesz többé fejvakarás és bizonytalan próbálkozás. A minikurzus végig fogja a kezed és bemutatja, hogyan azonosítsd és térképezd fel az ideális vevőd. Csak annyi a dolgod, hogy megcsináld a képzésben tanultakat.
Különleges bónuszok
A kurzus mellé most extra bónuszokat is kapsz. Ugyanaz az ár, 2x annyi érték.
Bónusz #1: Honnan tudod, hogy biztosan jó-e az ajánlatod?
Az igazán jó ajánlat problámát old meg és valódi értéket ad a vevőknek.
Ebben a bónusz anyagban megmutatom, hogyan csekkold, hogy az ajánlatod valóban értékes-e a célközönségednek. Plusz megmutatom az ajánlat alkotó technikát, amit az Airb&b is használt a vállalkozás megalapításakor.
Értéke: 9 900 Ft
Bónusz #2: Hogyan találd meg a vevőid problémáit?
Az egyik legjobb módszer a vevői problémáinak és vágyainak feltérképezésére az Értékajánlat Vászon.
Ebben a bónusz anyagban megmutatom mi az és hogyan tudod a vevők igényeit a termékeiddel és szolgáltatásaiddal összekötni.
Értéke: 8 900 Ft
Bónusz #3: Buyer Persona sablon
A Buyer Persona biztosítja, hogy a kommunikációd egységes és gördülékeny legyen minden csatornán. Ráadául a feladatok kiszervezését is elképesztően megkönyíti.
A bónusz anyagban található sablonnal és a kitöltést segítő kérdésekkel könnyedén létrehozhatsz akár több buyer personát is.
Értéke: 4 900 Ft

Miért én?
Több mint 6 éve dolgozok online marketing területen és 1,5+ éve alapítottam ezt a blogot, amit mára több, mint 30 000-en olvastak, hirdetések nélkül.
Az évek során segítettem startupoknak az ötletük validálásában, készítettem cégeknek marketing stratégiát és segítettem vállalkozóknak megtalálni a célcsoportját.
A képzésben azt módszert mutatom meg neked, amit az évek során tökéletesítettem.
Az online marketing az én értékrendemben arról szól, hogyan adj értéket minél több embereknek és juttasd el a megoldást a problémához. Így a képzéseimet is erre az elvre építem.
felkészültél?
Ideális Vevő Minikurzus
értéke: 19 900 Ft
- ismered a vevőid legégetőbb problémáit és azokra közvetlenül tudsz reagálni
- olcsóbbak lesznek a hirdetéseid, a jobb célzásnak és meggyőzőbb szövegnek köszönhetően
- gyorsabban megy a szövegírás és a tartalomgyártás, mert tudod mire kíváncsiak a vevőid
- meggyőzőbb ajánlatod, így több érdeklődőd és több vevőd lesz
- minőségi feliratkozókkal nő az email listád
- lekörözöd a konkurenciát, akiknek esélye sem lesz másolni téged
![[VMS] Termék mockup 600 ideális vevő minikurzus](https://daniellavarga.hu/wp-content/uploads/2021/10/VMS-Termék-mockup-600.png)
Hogyan teszteld jó-e az ajánlatod?
Ellenőrizheted vele elég értékes-e az ajánlatod a vevődnek.
Értéke: 9 900 Ft
Hogyan kösd össze a vevők igényeit az ajánlatoddal?
A segítségével tiszta lesz hogyan elégítsd ki a vevőid igényeit.
Értéke: 8 900 Ft
buyer persona sablon + kitöltést segítő kérdések
Segít, hogy könnyedén összerakd a buyer personád.
Értéke: 4 900 Ft
Szerezd meg 43 600 Ft helyett
14 990 Ft
Eredmény: több vevő, organikusan.

gyakori kérdések
Hogyan zajlik a kurzus?
A kurzus teljesen online videós és szöveges leckékből áll. Mindent elmagyarázok és megmutatok, így akkor is tudod követni és alkalmazni, ha most találkozol először egy eszközzel. A kurzust ráadásul korlátlan ideig visszanézheted!
Így később bármikor előveheted.
Kurzus mellé videós és más bónuszok is járnak, amik a vásárlással automatikusan megkapsz. (Máshol nem tudod megvenni őket).
Mennyi időt szánjak a képzésre?
A minikurzusban összesen 1 órányi videós anyagot találsz.
Ne aggódj, minden témát jól emészthető, rövid videókra bontottam. Követhető és élvezhető, ezt garantálom 🙂
Ezen kívül rajtad áll, milyen sebességgel szeretnéd / tudod megvalósítani a tanultakat. Ha lassabban haladsz, az sem gond, mert a felvételeket korlátlan ideig eléred és így bármikor fel tudod őket dolgozni visszamenőleg is a tanultakat.
mi van ha elakadok?
Természetesen!
Ha elakadnál valahol, vagy valami nem egyértelmű bátran írj egy email-t a hello@daniellavarga.hu email címre és amint tudok válaszolok a kérdésre. 🙂